Gekås vol 14
Halloween är väl ingen helgdag, så det är väl inte mer än vid andra tillfällen? Dock vet jag inte hur det är med höstlov, om det hamnar i samma veva? För då kan det vara litet mer folk, har jag upplevt...
Halloween är väl ingen helgdag, så det är väl inte mer än vid andra tillfällen? Dock vet jag inte hur det är med höstlov, om det hamnar i samma veva? För då kan det vara litet mer folk, har jag upplevt...
Fast då menar du Alla helgona..., den 6 november. Halloween inträffar alltid i slutet av oktober, minns inte om det är 30:e eller 31:e.
Vad finns åkpåsarna i för färger?
Jag klurar litet på barnstolarna (de tripp-trapp liknande)... Vad heter de? Vad är det för märkning på angående säkerhetstester?
Undersökte standarden litet mer, och det verkar vara en internationell standard...
Glömde ju: Skötväska fanns några olika, örontermometer fanns Braun och någon mer (kolla på elektronikavdelningen, men det kan finnas även på babyavdelningen). Portionsförpackningar i silikon till mat: Jag köpte två tiopack med muffinsformar i silikon, 30 kr/paket, och har fryst in babymat i dem och sedan lagt över i plastpåse.
Jag undrar