Gekås vol 14
idag åker vi till GEKÅS:...... Jiiippiii
idag åker vi till GEKÅS:...... Jiiippiii
vet nån om dem har mössor för killar med bilar på?
Vet att dem har hello kitty mössor för tjejer iallafall....
ingen som vet om utbudet på mössor till pojkar..finns det några med cars? eller andra bilar på?
nån som vet vad lucia kläderna kostar? Behöver tomte-dräkt, pepparkaks-dräkt. Här hemma kostar dem ca 150kr.
finns det overaller i storlek 86? Är det bra kvalitet på dem eller ska man satsa på nån annan istället?
Snabbt svar önskas: Vet nån vad en resesäng kostar på Gekås? Är dem bra?
Vi ska semester och då tänkte vi att en sån hade varit bra till vår 1-åring. Vet nån hur många kilon en sån tål?
hur tror ni det ser ut med folk imorgon söndag? Vi hade tänkt åka dit. Sen undrar jag om nån har haft besvär med reklamationer?
Jag köpte en stol på stol i okt. En matstol som man sätter fast på en riktig stol. Nu har säkerhets bandet gått sönder. Kvitto har jag kvar. Ska jag ta med och reklamera den eller går det inte? Är det för sent? Den har varit sönder länge nu säkert en månad..
Vet nån om hur mycket folk det är en sön? Ska dit idag! :-P. Finns det överdragsbyxor i storlek 110? Billiga regnkläder i strl 98?
Tack krabbolina.
Är det nån som kan säga mig hur kvaliteten på gekås overaller är? Tänkte köpa till en 41/2 åring som älskar att rulla sig i snön. Håller dem värmen och vattentäta? Vet nån vad dem kostar och vilket märke det är? Vattenpelare?
Är dem overallerna bra? Håller dem barnen varma och mest av allt torra? Mina barn älskar att rulla i snön...
Nån som vet vilken vattenpelare det är på barn overallerna? Typ on the peak märket?
Godis kostat 45 kr kg
Vet nån vad fisher price spelmobil kostar??