• HN79

Gekås vol 14

De höll på att plocka fram julsaker i söndags så det är pågång

• HN79

Nån som vet om det finns ullstrumpor till barn och vad de kostar isf?

• HN79
    lolo21 skrev 2010-10-26 08:17:47 följande:
    Är det någon som har bild på barbapappa-sittsäcken?

I december, runt tredje advent, tror ni det är massor med folk då? Tänkte åka nu, men det är ju både lön och höstlov, så det får vänta lite..

Babygrejer, brukar det finnas mycket? Behöver madrasser, åkpåse, flaskor.. allt som en nyföding kan behöva:)

Och så julklappar till sonen, såg att de hade handy-manny verktyg, hoppas de finns när vi åker. Nån som vet om de har mkt Toy Story saker?
    Från Lucia och frammåt brukar det va superlugnt. Sen drar det ifgång i mellandagarna igen.
  • HN79

Det finns gott om både brio och pippisaker. Tll mkt bättre priser än leksaksaffärer

• HN79
    himla skrev 2010-11-05 12:43:11 följande:
    Nintendo ds konsoll
    fp learning puppy
    handkontroller till wii
    kitchen aid matmixer
    teddykompaniets dinglisar

ingen som vet om det finns och pris !?!
    Ja alla de grejerna brukar finnas, har dock nte koll på priserba mer än att de är bra mkt bättre än affärer i allm'nnhet
  • HN79
    Rullgardin skrev 2010-11-05 17:23:07 följande:
    Har dom underställ strl 86 ? Ull eller vad ?
    De har i sånt där tunnt funktionsmaterial i stl 86/92 och i fleece 86/92 båda är ganska stora i storleken och kostar 50:- för tröja och byxa. Jag har köpt båda till mina tjejer för att kunna kombinera allt efter väder och vind.
  • HN79
    LillaMiss Piggy skrev 2010-11-19 06:31:20 följande:
    JAg undrar oxå om On thepeak är bra. Någon som har erfarenhet av undertäll för barn från Ullared?
    Nu har det ju inte varit så kallt än men vi har både dem i fleece och de tunnare i funktionsmateral och båda verkar toppen än så länge.
  • HN79

Nån som vet pris på de där overallerna som var och varnnan unge har, finns i rosa och lila med rutmönster och blommor på? Och nån som vet om de finns kvar?

• HN79

Barngitarr i trå kostar 69:- det finns typ elgitarrer också, lite dyrare men minns tyvärr inte pris.

• HN79

På söndag är det äntligen dax. Nån som vet pris på lundmyr regnkläderna? (fast de är säkert redan slut innan söndag)

Svar på tråden Gekås vol 14