Gekås vol 14
Var det någon som visste om de hade typ skalkläder till barn, och om det har kommit in vår och sommar-ytterkläder? Blir ev en tripp nästa helg
.
Var det någon som visste om de hade typ skalkläder till barn, och om det har kommit in vår och sommar-ytterkläder? Blir ev en tripp nästa helg
.
Hej!
Är det ngn som vet vad priserna brukar ligga på overaller och tvådelat termoställ ungefär till minbdre barn? (strl 86/92 och 98/104)
Jag har haft ett tvådelat därifrån innan som är ganska mycket använt i två vintrar och det är huur fint som helst fortfarande
. Men minns inte priset....
Gick på en nit dock med overall förra året, Protech som nirakanna2 skrev om. Dottern höll sig varken varm eller torr hela vintern. (dock sprack den inte) Synd med tanke på att jag hört så mkt bra om overallerna, och att vi varit så nöjda med termostället innan. Överväger dock att prova overallerna i år igen.
Vilka märken har ni köpt och ca-priser? Så jag vet hur mkt jag kan räkna in i budgeten
.
Kollade in bildtråden och fick svar på mina prisfrågor i sjuhuligansmammans blogg. Tack!!
Får nog bli en tripp dit snart och hoppas att de supersnygga overallerna finns kvar!
Någon som har bild på hur deras 2-delade vinterset ser ut i år? Eller som iaf vet färg? ![]()
Hur brukar sortimentet för windstopper-fleece jackor och softshell-jackor vara? Ska handla till både pojk och flick om två veckor....
Hej!
Jag letar och letar i bloggen men hittar inte.... Vet någon om det finns matstolar till större barn? Alltså lite högre, men utan bygel och sådant.
Undrar också om ngn vet vad det finns för mindre vagnar, typ sulkys och priser på dom? ![]()
Glöm frågan om vagnarna, hittade till slut i bloggen sen i våras och då fanns bara en stor sulky och en kombivagn. Finns det andra får ni gärna hojta
!
Hej!
Är det någon som vet om Gekås har Wii fit plus med balanceboard och vad det isf kostar? Funderar på om det är billigare än de 999:- de kostar i princip överallt annars?
Hoppas någon kan svara ![]()
Har de kostymer för barn? Vanliga enkla svarta?
Någon som har bild isf?
Tack passau! Vet du om dom brukar ha kostym till mindre barn. Eller byxorna är det jag främst är ute efter....
Någon här som vet om de har kostymer eller finbyxor till pojkar på Gekås??
Någon som vet om det finns hundburar på Gekås? Sådana gallerburar...
Hoppas på snabbt svar ![]()
Ingen som vet vad hundburarna kostar/ ![]()