• 2barnsmorsa

om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?

Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....

på tisdga smäller det...hihi

• 2barnsmorsa

Har planerat i ett par m ånader att vi ska åka imorgon ner till Jönköping för att sova och åka till Ullared på tisdag. Nu ska det regna på tisdag och de lär ju vara asmycket folk...grr....

ville bara skriva av mig

hihi

• 2barnsmorsa

Herregud nu har jag kommit hem från det dära stället. SHIT vad folk, Mellandagsrea släng dig i väggen ahahha
    Har som sagt var aldrig varit där. Men jag blev 6000 kr fattigare så ngt vettigt måste jag ha hittat och har redan planerat nsäta resa i vår...haha

har ni frågor så skan jag försöka svara men jag är inte säkert på att jag kan svara för jag missade en hel del själv ahah

• 2barnsmorsa
    gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag
    Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? Glad

vet inte hur det såg ut på vuxen vinter kläder men barn och baby fanns det massor av och mössor och vantar igår
  • 2barnsmorsa
    glömde skriva att det var mycket på 50gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag
    Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? Glad

glömde skriva attt de hade mycket barn/baby vinterkläder på 50%
  • 2barnsmorsa
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-17 22:03:58 följande:
    Fortf ingen som vet om Gekås har Liberos utbud på hudvårdsprodukter?
    Någon som har koll på om det finns "leksaks dammsugare"?
    Vi var där i tisdags och inga Liberos utbud däremot såg jag att de hade Pampers våtservetter
    jenniebebisimars skrev 2010-07-18 12:41:50 följande:
    Hej alla ni som varit i Ullared på sistone!!

Vad tycker ni, har ni varit nöjda med era inköp? Har ni hittat mkt till barnen?

Jag tänker mkt på höst/vinterkläder...Finns det inne redan?

Funderar på att åka dit i nästa vecka...
    Var som sagt var där i Tisdags och de fanns massa vinter och höst och regn kläder.MÖssor och vantar. Hittade massor...
    Tokfrjant skrev 2010-07-18 00:29:16 följande:
    Koftor eller någon mysig jacka av något slag till nyfödda, finns det?
    Det fanns koftor och massa fint till nyfödda från storlek 40 och uppåt
Svar på tråden Gekås vol 14