Gekås vol 14
Vinterkläder om två veckor..suck jag som ska dit på Tisdag nästa vecka...grrr
Vinterkläder om två veckor..suck jag som ska dit på Tisdag nästa vecka...grrr
om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?
Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....
på tisdga smäller det...hihi
Har planerat i ett par m ånader att vi ska åka imorgon ner till Jönköping för att sova och åka till Ullared på tisdag. Nu ska det regna på tisdag och de lär ju vara asmycket folk...grr....
ville bara skriva av mig
hihi
Herregud nu har jag kommit hem från det dära stället. SHIT vad folk, Mellandagsrea släng dig i väggen ahahha
Har som sagt var aldrig varit där. Men jag blev 6000 kr fattigare så ngt vettigt måste jag ha hittat och har redan planerat nsäta resa i vår...haha
har ni frågor så skan jag försöka svara men jag är inte säkert på att jag kan svara för jag missade en hel del själv ahah
Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till gekås på lördag
Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? 
Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till gekås på lördag
Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än?