• lovelyangel82

Gekås vol 14

Julia1234 skrev 2010-10-20 11:36:50 följande:
    Lucia, pepparkaks och tomtekläder finns! 74/80 eller 86/92
    kanon!! vart ligger de i pris?
  • lovelyangel82
    vackrastarflow skrev 2010-10-20 11:40:40 följande:
    kan inget av det där, men jag har också en peugeot 206:a *älskar*
    javisst.. super bra bil.. drar lite och lätt o parkera.. synd bara att den inte e så bra lsat utryme på de.. så e på jakt efter en vagn som passar.. komer ihåg att den kändes rätt bra sist men vi fällde inte ihop den så vet inte hur stor den blir..

så de vore kul och få lite mått innan och sedan lite ris och ros av dem som har köpt den och testkört den..
  • lovelyangel82

ingen som sett priserna på ljustaken formad som ett hjärta med 4 ljus som fanns med på bild i ulla tidningen på sidan 38 tror jag de var?

• lovelyangel82

någon som vet vad de tar för True blood serien första säsongen?? såg att aftonbladet hade nån kampanj men ska snart ner till ullared så vill bara kolla om de är billigare där elle rom man ska slå till på aftonbladets..

• lovelyangel82
    Sandtrollet skrev 2010-10-30 19:38:20 följande:
    Första säsongen kostar 249:-
    tack så mycket. de tog 219 på aftonbladet men sen tillkommer frakt så då hamnar man säkert på ungefär samma!
  • lovelyangel82
    linn78 skrev 2010-11-09 18:38:44 följande:
    Jag såg såna när jag var där. Ligger bredvid alla barn-snickarsakerna. Vet inget pris dock...

Refillpåsarna till blöjhinken, passar dom till den Sangenic-hinken man får gratis? Var ligger dom någonstans? Min mamma ska dit så  för att hon ska slippa leta hela varuhuset runt
    e de den från babyproffsen du menar? i så fall passar den till den.. sen fanns de en variant till men kommer inte ihåg vilken hink den passade för..
  • lovelyangel82

någon som har koll på vilka årfärgs märken de brukar ha..

någon som sett om de fått in den nya serien av mood..

HYPE BY MOOD ???

• lovelyangel82

god jul bokstäverna fnns de bland julsakerna eller borta på heminredning?

detsamma gäller juldukar och gardiner o adventsljusstakar finns de på textil resp lampavdelningen eller har de samlat ALLT som har med jul o göra på julavdelningen??

Svar på tråden Gekås vol 14