Smultronhjärta skrev 2012-10-29 09:02:00 följande:
Man måste inte handla massor för att gå in där, som i lördags gick jag in vid 19.30 för att köpa 6 koftor till vänner men för egen del köpte jag en påse godis då
Det vi köper mest på Gekås är främst just leksaker, belysning och annan heminredning, min man köper verktyg ibland,
i klädväg köper vi vantar, pyjamas,underkläder till barnen och enfärgade leggings till dottern (märket Skill håller jättebra vid tvätt) Annars är det sällan vi köper kläder där, föredrar danska barnkläder allt som oftast.
Det jag gillar bäst med Gekås är att man där kan köpa kända varumärken till bättre pris än i lokala affären, roar mig mycket åt de som påstår att Gekås bara säljer "skit" för visst finns där bra mycket konstigt också, man får dra och granska precis som på andra ställen och inte stirra sig blind på lägst priser (allt är iofs inte alltid jättebilligt heller )
ja.. jag har ju köpt kläder till sonen förr i "kända märken" till mer än halva priset... men den här tjejen har liksom bestämt sig att GeKås är skit....men ÄNDÅ handlar hon för flera tusen varje månad...får inte ihop det.. Jag handlar där ungefär en gång/år, mer orkar jag inte (haaatar att shoppa) och när jag kommer dit är jag väl förberedd med en lista över vad jag ska ha...sen blir det ju alltid något extra och några grejer som inte finns- men brukar landa på 5-6000 sammanlagt... men då åker jag ju EN gång om året och köper kläder för typ ett år framöver till sonen och massa grejer till hushållet.... nu ska jag faktiskt åka en andra gång nästa vecka... var där i juli och ska dit igen..sanslöst men jag vill komplettera till bebisen i magen och köpa julklappar