• linn78

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2011-04-16 20:19:58 följande:
    när jag köpte i höstas för 29.95kr. Men då hade jag varit där två gånger tidigare och de hade varit sut så de är nog ofta slut.
    Tack!!

Undrar också om det fortfarande finns dom små söta nappväskorna som var med i bloggen 19 december (orkar inte länka ) eller det var bara något tillfälligt parti dom fått in?
  • linn78

Hej! Ståbräda till vagnen, visst finns det? Någon som vet hur dom är, vilka vagnar dom passar till och vad dom kostar?

• linn78

portabla dvd, någon som vet några priser?

Och ståbrädor, vilka modeller finns det och vad kostar dom?

• linn78

Ang skötbäddar så har jag en skumgummi från gekås på mitt sniglar skötbord. Den passade inte helt på bredden men jag tog ut skumgummit ur "fodralet" och skar bort en fyrkant på var sida, lika hög som kanten på skötbordet. Sen in med det i fodralet igen och nu passar det perfekt!

Ingen som vet något om ståbrädorna?

• linn78
    smultron87 skrev 2011-05-15 18:07:21 följande:
    Någon som vet om dom säljer keyboard där? Inte leksaks utan riktiga typ. Och vad kostar duplo klossar där om dom har?
    Ja, riktiga keyboards finns. Kommer tyvärr inte ihåg några priser...
  • linn78
    AochJsMamma skrev 2011-05-16 08:46:08 följande:
    vi köpte den och den var värdelös! Satt inte bra på stolen, etc . Slängde den o köpte en baby björn istället, ENOR´M skillnad... dyrare såklart men värd varenda krona.
    fast jag köpte också den och tycker den är helt ok. Beror nog mycket på vad man har för modell på toastolen. Den kostar väl bara 20:- ändå så det kan ju vara värt att pröva...
  • linn78

Frågar igen om det finns regnoveraller i stl 74/80?
    Sen undrar jag om dom säljer leksaker av märket BRUDER? (Det är traktorer med tillbehör) 
    Sista frågan är vad vanlig vit väggfärg kostar?

• linn78

Någon som vet om spelet "Tjejmiddag" finns? Pris isf och ligger det bland vanliga spelen eller vid skämtsakerna (ölspelet mm)?

• linn78
    Kaxmaja skrev 2011-10-23 21:00:25 följande:
    Hmmm det var något sånt spel vid skämtsakerna. Något schladerspel och något med ordet tjej. Kommer inte ihåg exakt vad de hette och vet inte alls vad det kostade
    (var där idag)
    Tack, då ska jag kolla där!

Svar på tråden Gekås vol 14