• emma enhörning

Gekås vol 14

Nossmiarfe skrev 2011-12-07 08:29:09 följande:
    Kappahl har one piece kopior
    från 86/92-170
    små storlekar 86/92-110/116 199:-
    Mellan storlekar 122/128-134/140 299:-
    Stora storlekar 146/152-170 399:-
    Jovisst, men fördelen med de från ge-kås är ju att de är snygga också!
  • emma enhörning
    BLD skrev 2012-01-22 17:13:42 följande:
    Någon som vet pris på gymbollar och yogamattor?
    65 cm ligger på 60 kr, större modeller nån tia upp. Yogamattor kostar 50 eller 80 kr (två olika modeller).
  • emma enhörning
    Maria222 skrev 2012-01-22 18:58:45 följande:
    Säljer de tyg?
    Noop, inte i metervara men billiga gardiner som kanske kan falla i smaken till att sy om till något annat!
  • emma enhörning

Tror de brukar ha det för 49 kr! Pusselmatta alltså... Kan inte minnas att jag såg det sist dock men jag letade ju inte heller efter det...

• emma enhörning
    Mandel skrev 2012-03-13 07:19:19 följande:
    Blev kidnappad i helgen och utkörd till Ullared -Gekås, av våra vänner då vi mobbat dem för att de åker dit ibland.
    Både maken och jag förväntade oss att det skulle vara mycket större än vad det var och jag kan inte påstå att priserna var så himla fantastiska heller så det skulle löna sig att ta ledigt ifrån jobbet och åka 60mil för att handla där. Ska man även övernatta så försvinner det ju ännu mera pengar...

Passar man på att handla på erbjudanden och med rabattkuponger i vanliga butiker här hemma så slipper man åka dit och trängs och man slipper spara pengar och skriva långa listor och trassla.
    Jag köper och bunkrar när det är bra priser här hemma så en del av de produkter som finns i mitt lager har jag till och med köpt för en billigare peng än på Gekås.
    Och den största vinsten är att slippa allt folk!
    För dig är det största vinsten... För många är nog själva sparandet, övernattningen med tjejerna och vinet, trängseln och fynden största vinsten!

Alla är vi olika- tack och lov! 
  • emma enhörning

Någon som vet om de har LEGO lunchlåda och vattenflaska på GeKås? De som ser ut som en legokloss och en gubbe. Har själv inte sett det men har ju inte letat heller...

Svar på tråden Gekås vol 14