-
Tack :)Dysch skrev 2010-10-28 08:57:03 följande:Ja tittade på lite väggord när ja va ner, bla Sov gott och Carpe Diem. Tror dom kostade 39 eller 49:- fanns i svart och vitt. -
Tack tack=)elinville skrev 2010-10-28 18:07:42 följande:Jag såg wallies med Ba,se på barnavdelningen till barn, såg dock ej priset
Väggord köpte jag LOVE för 25 och VÄLKOMMEN för 35. Sen fanns det Kärlek, sovgott, och fånga dagen. Fanns i både svart och vitt.
Jag kommer lägga in bilder inom de närmsta dagarna och då finns de med där så du kan se
-
Mellan vilka tider är det som allra mest folk en vardag? (ska dit mån den 15 nov)
-
Nån som har koll på vilket utbud av maskeradkläder som finns för vuxna? :)
-
Nån som har prisexempel på gardinstänger? Tänkte hur mycket det skiljer i pris från ikea..
-
åhh.. har du nån bild möjligtvis? =)jenniebebisimars skrev 2010-10-31 19:33:33 följande:Var på Gekås för en vecka sedan...Är SÅÅÅÅ nöjd med mina nya knytbandsgardiner (shabby chic stil) som jag gav 199:- för & så kollar jag hemma på EXAKT likadana och där tar de 439:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Nån som sett om de säljer tillbehör till kamin/öppen spis? Tex ett sånt där ställ med borste och skyffel?
Mycket tacksam för svar! -
På vilken avdelning hittar man den?Norrskog skrev 2010-11-11 07:48:16 följande:Japp, det fanns en ljuvlig stor filt med ärmar för någon månad sen. Jag ääääälskar den! -
Någon som sett om dom har Dust t?
www.tradera.com/2-st-dust-it-50-ml-NYA--auktion_302679_121855773 -
Nu är man påväg till Ullared! Nåt ni anser att jag absolut bör köpa med mig hem när jag har två döttrar på 1 resp 3 år? :) tips mottages tacksamt!
-
Har dom dockskåp resp tillbehör där, och vet någon vad det kostar?
-
Tänkte åka dit helgen 10-11 dec... tror ni det lugnat ner sig lite med folk eller kommer det va fullproppat tror ni?
-
Nån som vet om jumpsuits och pippitröjor i vuxenstorlek finns på Gekås nu? Pris? :)
-
Jag tänkte köpa en väldigt enkel CD-spelare ( som även spelar kasetter) till min 4-åriga dotter.. Nån som har koll på vad dom kan tänkas kosta? Tänkte om det är bättre pris på nätet :)
Mycket tacksam för svar! :) -
Tack Mamma Tes!
En annan fråga..
Tänkte åka ner fredagen den 21 dec- lör 22 dec.. Hur tror ni det är med folk då? Mycket/lite? -
När börjar dom rea ut alla julsaker? Är det först EFTER julhelgen, nån som vet?
-
När börjar dom rea ut julsakerna, nån som vet?? :)