• UnDeuxTrois

Gekås vol 14

ÄlskarMina skrev 2010-04-14 17:01:33 följande:
    och jag undrar om de råkar ha studsmattor med nät där?
    Inga studsmattor.
  • UnDeuxTrois
    zasata skrev 2010-04-14 19:59:57 följande:
    Skall dit i morgon och köpa presenter till dottern som blir 3, vi kommer åka hela familjen (läs en gnällig gubbe..) är det något speciellt man skall ha koll efter?Tips på vad man kanske kan köpa?nån som vet hur det är med nicke nyfiken och bamse grejer? Pussel, spel filmer?Finns det cykelstolar? Tror ni man kan ha en på 7mån i?
    Det finns en del Bamse-grejer, muggar, mjukisdjur, målarböcker, ljudböcker, vanliga böcker, har för mig jag sett pussel och spel oxå. Vi har köpt en Nicke Nyfiken-film, så det finns minst en sort.

Cykelstolar har jag sett (även hjälmar), men vet inte vilka storlekar.
  • UnDeuxTrois

Jag skulle gissa att det är jättemycket folk på lördag. Vi var där idag (onsdag) och det var mycket folk.

• UnDeuxTrois
    Jelijo skrev 2010-04-16 07:59:37 följande:
    Finns det amningskläder på gekås? Letar efter amningsbh ungefär 90E och amningströjor i storlek 46, gärna med "boob-öppning"
    Jag var på Gekås för ett par dagar sedan och köpte en svart enkel i den storleken (fanns även i vitt tror jag). Fanns upp till 95 E. Har tre likadana sådan behåar sedan tidigare, jättebra och sköna. Ger bra stöd och är ändå töjbara. Minns inte märket men det är ett "känt" märke.

Den med broderade blommor på är inte lika bra, tappar formen efter ett tag (har flera sådana med).
  • UnDeuxTrois
    älvanpurjo skrev 2010-04-17 16:24:15 följande:
    ska till ullared i mitten av maj..hur är det med sommar kläder då?har dom bra urval på kläder för lite större kvinnor.
    Det finns en avdelning med bara större kläder. =)
  • UnDeuxTrois
    kalmar brud skrev 2010-04-18 11:02:34 följande:
    Är priserna samma som i vanlig affär eller är dom billigare
    Filmerna är lite billigare och det finns både "gamla" för typ 49 kr och nyare (de ligger typ 10-20 kr under normala affärer, har inte riktigt pejl på det eftersom jag sällan köper nyutkomna filmer).
  • UnDeuxTrois

Nån som vet vilka amningspumpar som finns på Gekås?

• UnDeuxTrois

Alla ska väl köpa vår- och sommarkläder.

• UnDeuxTrois
    Thegran skrev 2010-05-16 11:45:55 följande:
    ska köpa lite smågrejer att ha med på en lång flygresa i höst, som ska roa en då 2 årig tjej.Har ni tips på saker som finns på GeKås som kan vara lämpliga?tänkte på sån där bok med klistermärken, finns det? det ska vara sådana man kan ta bort och flytta.Ä också ute efter en rittavla, alltså en sån i plast som man ritar på med en liten plastpenna och sedan kan sudda på.
    Ja, det finns massor av pysselböcker med klistermärken, Hello Kitty, Bamse, Disnesyprinsessorna osv. Har för mig att de kostar 15-25 kr.

Rittavlor har funnits tidigare åtminstone, men det kanske finns någon annan som har mer aktuell info om det?
  • UnDeuxTrois

När jag var där för några månader sedan fanns det två sorters bakmaskin, minns inte märkena dock. En var "normalstor" och en var "extra liten". Tror de kostade typ 500 pix.

Svar på tråden Gekås vol 14