• obelix

Gekås vol 14

Är det någon som vet vad det finns för tillbehör till nintendo ds XL, typ nån väska, skyddplast till skärmen, något att förvara spelen i?   Pris

• obelix

Ni som varit där i dagarna...  På gekås hemsida och deras blogg är det en mörkt grå vinterjacka till dam, är det någon som vet vad den kostar?

• obelix
    Krabbolina skrev 2011-08-25 21:17:57 följande:
    499 eller 599. Kommer inte ihåg, mer än att de gick åt som smör i solsken när jag var där idag.

Tack, då finns det nog inga kvar på måndag när vi ska dit igen....
  • obelix

I morogn blir deten snabb titt inne på gekås.... hoppas de massanya kuligheter.

Är det någon som vet om de fått in några mer "höstiga" färger på dukar, framförallt de runda och avlånga i filt.

Julsaker?    

• obelix
    blåbär02 skrev 2011-08-28 21:28:42 följande:

på bloggen står det att lite julsaker kommit in =)

Mmm såg det nu, men det såg inte så kul ut... verkade vara såna där vita somär tänkt att måla själv eller??
  • obelix

Ni som ska dit eller just har varit där nu när julsakerna börjat komma fram.....

Jag är på jakt efter en lite större "rolig tomte"  finns ju många små där man ser bara typ nederdelen av kroppen, stor näsa och sen en jätteluva, finns det något sånt fastän lite större ca 30 cm...

Nån som har bild på några julsaker....

• obelix

jag brukar ha med mig en tröja och ett par byxor från mina 2 barn  som jag vet är bra i strl så kan jag mäta direkt  på kläderna där, jag tycker det är lättare att göra så än att mäta barnen och sen  mäta på kläderna.... 

• obelix

VAd ska ni köpa till era barn i julklapp?  jag har en 4.5årig dotter och en 6.5årig son, de önskar sig inget speciellt utan ena dagen det och nästa nått annat och vi har inte kommit på nått jättebra.... nån som kan komma med lite tips på vad ni ska hitta på?  tror det kommer bli en snowracer till sonen...

• obelix

Finns mycket till halloween? 
    Även servetter och annat "pynt" som kan passa på en halloweenfest? 

• obelix

Vet någon vad "skyddsplast" för iphone 4s kostar? alltså så man inte repar skärmen.

• obelix
    Sians skrev 2011-12-07 16:17:05 följande:
    E det dumt o åka till Ullared på fredag tro? 😄

Det skulle ju bli snö kaos enl smhi, så det är nog inte så många som vill ge sig ut på vägarna...
  • obelix
    hoppaspåenliten skrev 2012-03-09 12:40:03 följande:
    Hejsan

Är det någon som vet om det finns träningskläder i större storlekar?
    Ja det gör det, jag är en strl 48/50 och jag kunde ha av deras träningsbyxor och toppar, dessa är inte på "stora avd" utan där det hänger massa träningskläder. väldigt sköna är de
  • obelix

Någon som vet om mac misil (eller vad den blåa agenten heter i bilar 2 heter) finns som radiostyrd bil och priset på den.

• obelix

Hej Ska snart till Ullared och undrar om det finns skylandes till Wii? Vet ni vad det kostar i så fall, om det är billigare än i andra butiker

• obelix

Är det någon som har bilder på sommarkläder till tjej i 128,134. & kille 140,146?

Svar på tråden Gekås vol 14