Gekås vol 14
Annica1: jag har köpt sånt där. Det var rätt mycket billigare än i affärerna här hemma men exakt pris minns jag inte!
Annica1: jag har köpt sånt där. Det var rätt mycket billigare än i affärerna här hemma men exakt pris minns jag inte!
Har köpt ett amningslinne där en gång, som var helt värdelöst, tyvärr! Det innertyget som ska dölja bröstet när man "öppnar" var alldeles för stort och tittade upp i uringningen... Inte snyggt alls!
Zingoalla: smurfar, littelest pet-shop, dockor m tillbehör, Pippi-hus o figurer mm... Detta hade min 3åring blivit glad för i alla fall!
Mam flaskor finns, bra mycket billigare än Ica!
Blöjor har jag aldrig sett där.
Har just avslutat min snabbaste Gekås-runda! En timme och 34 minuter! Egentligen rätt bra, man får inte med sig så mycket onödigt under tidspress...
Hittade mycket fint till min dotter, men nästan inget till sonen.. :-/
Cool jen: Har du kollat på IKEA? Vi köpte bäddset där för några tior, kanske typ 30 kr för ett set med påslakan o örngott! Kanske var det något speciellt erbjudande just då, men kan va värt att kolla!
Blöjor brukar inte finnas där! tyvärr!
Jag undra också om det finns nintndo ds?
Hoppetossa har funnits i alla fall! Såg det i mitten av augusti i år!
Vi är på väg hem från en helg i Ullared. I lördags var det sjuka köer både in och i kassan, samt trångt inne i varuhuset! Men idag var det mycket lugnare!
Box med 6 (?) Pippi-filmer köpte jag där i helgen. Pris 299 eller möjligen 399... Blev osäker nu, vilket kan va rimligt? Emil såg jag ej, men tittade inte så noga bland filmerna.
Fanns för en vecka sen! Vet ej pris!
Jag såg playmobilkalendrar förra helgen... Men vet inte vilken sort det var.
Vivillblitre: det finns en hel del duplo! Köp en paket och dela i mindre, så blir det en hel byggsats till sist!
Filmrummet? Det har jag missat, är det nytt?
Och Kettlebell, kanske?
Håller med om att Skill är bra! Till flickor brukar det finnas massor av bas-tshirts och leggings i olika färger.
Sist jag kollade nutrilett fanns bara små paket, och då lönade det sig att köpa storpack på Ica i stället.