• Zezzan

Gekås vol 14

Skit i det du skrev 2012-10-02 20:55:17 följande:
    Men det fanns andra, men just dessa var felköp :/
    Oki. får se upp så jag ej råkar köra dem då
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan
    hysteria skrev 2012-10-07 12:18:47 följande:
    Är det bara jag som tycker att byxor till barn ffa från märkets skills, är onormalt stora i storlek, eller egentligen bara på bredden?!
    Har bara använt deras mjukisbyxor till barnen och har inte reagerat på att de varit speciellt stora
  • Zezzan

Vi ska ner på lördag. Kommer säkert vara grymt mycket folk. Men det går fint ändå. Vi har inge bråttom. Det tar den tid det tar helt enkelt

• Zezzan

Vi ska oxå dit imorgon-söndag. Kommer säkert vara köer. Bättre att ställa in sig på kaos och sedan hellre bli glatt överraskad

• Zezzan

Jag säger oxå att priserna ökat. Har tillbringat 13 timmar inne på Gekås denna helg. Väldigt skönt att vara färdig med alla julklappar nu. Ska slå in alla klappar i veckan sedan är det bara att vänta till julafton

• Zezzan
    This is me skrev 2012-10-15 10:57:35 följande:
    Hur såg köerna ut i helgen?

Nyfiken :) 
    I lördags stod vi i kö 1 timme för att komma in (kl 11.30-12.30). Sedan stod vi i kassa kö i ca 20-40min (efter 18 någongång)

I söndags gick vi rätt in (kl 8.30) och stod i ca 5 min kassa kö (runt 13 tiden) 
  • Zezzan
    Fiansess skrev 2012-10-15 12:03:13 följande:
    Ingen som vet vad hundburarna kostar/
    Vi var aldrig ner på undervåningen äns. Nu när det bara är husdjur därnere så struntar jag i att gå ner
  • Zezzan

Jag tyckte det gick finfint att handla i lördags. Jag var berädd på att det skulle vara mycket folk så det kom inte som någon chock. Vi tog det lugnt och stressade inte. Hade gott om tid och shoppade lugnt och stilla  
    Blir absolut en resa en lördag i oktober nästa år igen, inga problem  

Svar på tråden Gekås vol 14