• Dysch

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-10-13 19:38:27 följande:
    279kr kostar den. På Jotex o Ellos 399:- Men på Ellos fick jag just en 50% rabbatsedel så jag funderar på att beställa den därifrån eftersom det dessutom var fraktfritt om man beställde inom 5 dagar
    Då blir det ju billigare för dej att köpa den via Ellos. Ja får inte ens ellos katalogen. Får köpa den på Ullared på måndag istället.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Dysch
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 20:19:08 följande:
    Du behöver inte få Elloskatalogen för att kunna beställa den.. Bli kund på Ellos.se och använd koden 4201 så får du 50% och fraktfritt
    Tack för tipset. Då köper ja nog den därigenom oxå
  • Dysch
    jenniebebisimars skrev 2010-10-15 09:04:51 följande:
    Är det nån som vet vad de hjärtformade ljusstakarna kostar på Gekås?Jag tror de heter nunäs...har sett dem i ellos katalogen bl.a...

Sedan rosa åkpåsar finns de hemma nu?Jag åker om en vecka till gekås
    Dom kostar 279kr tror ja det va
  • Dysch
    jenniebebisimars skrev 2010-10-15 09:04:51 följande:
    Är det nån som vet vad de hjärtformade ljusstakarna kostar på Gekås?Jag tror de heter nunäs...har sett dem i ellos katalogen bl.a...

Sedan rosa åkpåsar finns de hemma nu?Jag åker om en vecka till gekås
    Blir du ny kund på ellos kan du få den till 50% där med koden som smultronhjärta la in härom dagen
  • Dysch
    Pejoh skrev 2010-10-15 23:15:29 följande:
    Hittade en helt ny sida med prisjämförelser från Gekås Tomte 

www.kvittona.se
    Bra sida. Ja lovar att skicka in mitt kvitto sen, har även sagt åt svägerskan som va ner och shoppade för ca 8000 igår att göra det samma. På måndag går bilen mot Ullared. Längtar och skriver lååång lista
  • Dysch
    himla skrev 2010-10-16 16:25:01 följande:
    är det lika hemska köer på vardagarna .... shit vilka köer det verkar ha vart idag !!!!
    Enligt deras blogg rekomenderar dom att man åker mån - tor
  • Dysch

Imorgon kommer vi ner ska bli såååå kul. Nästan exakt ett år sen ja va nere sist. Hoppas det kommer gå o röra sej där inne.

• Dysch

Komplett.se har dom nu erbjudande på Kitchen Aid. Dom kostar nu 3.333kr
    Ot ja vet

Ikväll när ja kommer hem ska ja fota och lägga upp vad ja köpte på Ullared igår.

• Dysch
    Ladyn skrev 2010-10-19 16:07:00 följande:

Appropå Kitchen Aid så var det ju nån här inne som sade sig ha sett att den låg på halva priset  (1999 kr ) på Gekås nu, vet dock inte om det stämmer...

Vi va där igår och då va priset 3999kr och fanns i vitt
  • Dysch
    Pomegranate skrev 2010-10-19 19:15:27 följande:
    Hur mycket folk var där igår? Jag ska åka i början av nästa vecka och är efter alla skriverier om rekord och lååånga köer orolig att man inte ska kunna ta sig fram. Är gravid och mina fötter och ben orkar liksom inte shoppa som jag är van vid :)
    Visst va det mycket folk men ingen kö alls. Ja tyckte inte det blev jobbigt med folket.
    Värst va det borta vid leksakerna eftersom uppgången till cafet är där och det stog vagnar överallt även att det står stora skylatar att folk ska ta med sin vagnar upp till plan 2.
    Kassalön tog ca 15min men inte värre än när man åker och handlar i en vanlig affär. Frsök vara där innan bussarna kommer så borde det va ganska lugnt i varuhuset.
    Ställ vagnen nånstans o gå med korg då går det lättast.
Svar på tråden Gekås vol 14