Gekås vol 14
Tror balanscykeln kostar ca 249-349..
Tror balanscykeln kostar ca 249-349..
Bor 3 mil från gekås och är där ofta.. Har alltid blivit bra bemött förutom igår.. Skulle ha fodrade regnställ som dagis önskade.. Hittade ett ställ men tyvärr fanns inte rätt storlek kvar, frågade en anställd om d fanns mer på lagret.. Nej säger hon bara och går.. Jag går till stället igen och en annan anställd kommer och ställer sig bredvid mig, frågar även henne om storleken jag letar efter.. Jodå... Hon skulle titta på lagret och kom ut med flera stycken.. Sp den första orkade förmodligen inte gå in på lagret.. Sådant blir jag sur på.!
Köpte för 229 för ca 1 v sedan.. Fanns upp till 299..
Balans cykel såg jag igår
Var ngt liknande tror jag.. Har för mig de kostade 299.. Har inte köpt ngn själv, men letade efter en kick bike å såg dem.. :)
Såg skaloverall när jag var där både i förrgår i förra veckan.. Upp till storlek 98 kostade 239 om jag ej minns fel
Gåstavar finns tror de kosta 69 kr
Ett råd! Skit i Gekås! I takt med att de bygger ut så ökar priserna.. Är där 2-7 ggr imånaden!! Visst. Vissa saker är billiga, men med all slut ni köper lönar det sig inte!!!!!!
Bojkotta gekås!!! Kläderna är inte billigare ön hm!!! Och skit!!
De har varit bra! Men nu det sista och speciellt när de flyttar upp barnkläderns till andra våning så är det jättejobbigt.
Jag bor ca 3-4 mil ifrån gekås, o handlar det jag vet är billigt.. Men nu är det slut på det.