Gekås vol 14
Är det någon som vet vad piratskeppet från Playmobil kostar, såg i deras blogg att det fanns där just nu
Är det någon som vet vad piratskeppet från Playmobil kostar, såg i deras blogg att det fanns där just nu
Ja finns det springcyklar från typ 12 tum, alltså inte de allra minsta modellerna, vet ju att de haft från Kettler men på 10 tum, de är för små för min 3-åring
Vet någon vad de svarta barnvagnsdynorna/sittdynorna, de med vita stjärnor på kostar? Har de i andra färger/mönster?
ok, tack, såg att någon sålde dom för 300, kändes lite dyrt, tänkte att de knappast kunde kostat det på gekås, 99 är bra pris
Vet ni om de har Baby Born dockor på Gekås? Pojke med tillbehör och som kandricka,
kissa,
gråta etc'
http://lekmer.se/leksaker/dockor-gunghastar-o-gosedjur/dockor/baby-born-docka-pojke-43-cm?utm_source=criteo&utm_medium=banner&utm_content=se_active&utm_campaign=criteo
"jag såg springcykel från kettler där för 1,5 vecka sedan. Tror den kostade 329 kr.
så priset på gekås är ett fynd!"
Vi köpte vår i leksaksaffär för över 600 kr
Och så här svarade någon annan
Willes mamma 13 januari 2013 Vi har köpt en sk balanscykel där till våran stora kille. Märket kettler tror jag det var. Kostade ca 200:- används flitigt kan jag försäkra
Och någon annan hade betalt 270 läste jag i bloggen.
Hoppas någon varit där nyligen och sett priset.