• SweetSugarKiss

Gekås vol 14

Har dom byggklossar (trä) o isf pris?Hur många klossar? Ska snart åka ner hade vart bra i veta lite innan ifall man ska skippa o köpa det här hemma. Hade tänkt mig dessa : www.hiko.se/Leksaker/Varum%C3%A4rke/Micki/Byggklossar/Micki-Byggklossar-60st  . Någon som vet?? :))

• SweetSugarKiss

Ni som varit där nyligen har dom Inkoos? Och har dom mkt utbud med pyjamas o gärna nattlinnen i stl 98/104 o 110/116 ? :)

• SweetSugarKiss

Hallå!

Dags för ullared iår igen då, åker 1 ggn per år :)
    Handla inför jul o födelsedag. Mest till dottern som blir 4 i januari.

Kommer mest troligast att åka med buss i slutet på november.
    Någon härinne som kan dela med sig av sina erfarenheter om du åkt bussturer dit?
    Första gången vi ska åka med buss dit ner :)

Mina frågor till er:(länka gärna t den produkt ni menar)
    * Priset på : Brio järnväg (gärna med batterilok) ingen liten bana, länka gärna vilket ni menar.
    * Sminkdocka, pris?
    * Disneyprincess barbidockorna, pris?
    * Play doh-stationer, pris?
    * Sago-böcker?pris?

Hade uppskattat o få svar på något av det iaf.

/

Bexxi

• SweetSugarKiss

Vet någon om kalastillbehör såsom servetter,engångstallrikar-muggar ,dukar osv. Även inbjudningskort i prinsess motiv eller annat girly girly. Har dom det o isf pris?

• SweetSugarKiss
    CarpeNoctem : Om din mamma hittar det på fredag där så kan du väl skriva till mig här då. För jag hoppas att exakt det finns när jag åker dit den 28 november :) hade varit jättesnällt ^^

• SweetSugarKiss
    CarpeNoctem skrev 2013-11-24 01:20:23 följande:

Tyvärr kom min mor inte ner till ullared denna helg, vart dags för henne att bli sjuk istället :-/
    Va tråkigt, jag ska ju dit på torsdag så ifall jag hittar meddelar jag dig :)
  • SweetSugarKiss
    TinkyWinky skrev 2013-11-25 20:08:50 följande:
    Ska oxå inom där på torsdag.. o gissar att det kommer va super mkt folk nu efter löning o innan jul :)
    Som tur e så tar det bara ca 40 min för mig o köra dit :) 
    Haha ja det tror jag med, har alltid varit där i slutet på november varje gång jag åkt dit o alltid varit mkt folk ;)

Men jag e ganska bestämd så knöar mig fram lätt ändå.Kommer la ångra mig att jag säger så nu ;P

Oj värsta lyx ju, jag bor 2 timmar ifrån, ska åka bussresa för första gången dit ^^

Vet någon om de brukar sälja brio diskbänken(svart) ?Isf till vilket pris ca? 
  • SweetSugarKiss
    Boosse skrev 2013-11-26 20:22:32 följande:
    När vi var nere hade de micki mini bistro för bara 399! dock vit.
    oj det va billigt, var det längesedan?
Svar på tråden Gekås vol 14