• eelina

Gekås vol 14

angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så

• eelina

jag är medlem i lindex men jag har inte fått den där 30% :( och jag kan inte öppna länken

• eelina

ooohhhh såg på bloggen att det fanns massa overaller och grejjer ute nu , och tomtar och julgrejjer med :D
    ska dit nästa helg och längtar sååååååå!! den skaloverallen som många pratar om.. vad menas med det?? är den supertunn ??

• eelina

imorrn åker vi dit :D  TJOHOOOOO
    nån som har koll på gardinavdelningen?? har dom mkt? (inte panelgardiner utan gardinlängder eller vad det kallas). även köksgardiner.

nått annat inne nu (även till barn) som nån kan tipsa om?  har en flicka på 5,5 år. strl 116 och 122 :)

• eelina
    nån som vet priser på resväskor?? gärna större modell. och har ni bilder så vore det ju bra :)
  • eelina

Ska åka till ullared och undrar om det finnt "vanliga" smurfar?? inte dom som e lite större och med rörliga armar och ben alltså. Och även om det finns vanliga smurfhus.  Vad kostar dom isf.

Barbie och my little pony e jag också intresserad av att veta lite om vad det finns  

• eelina

Nån som vet om dom har julkalendrar med saker i? som tex barbie kalendern, hello kitty kalendern , my little pony kalendern eller littlest pet shops kalendern ? och vad kostar dom??

• eelina

åttiettan:   Gärna bilder på leksaker!!!! Och andra skoj saker me, man hittar ju alltid mycket mer än det man tänkt sig :D

• eelina
    7 michelingodingar skrev 2011-11-15 19:26:28 följande:
    såg dockskåpen + grejjer till dockskåpet småland någon som har koll på priser?? vill veta vad dockskåpet kostar, dockfamiljen, kökssettet,vardagsrumsset,badrumsset samt sovrumsset kostar??

kolla in i bildtråden! där finns kort på en hel del som nån köpt till dockhus och priser :)
  • eelina
    elinile skrev 2011-11-16 12:49:52 följande:
    Någon som har priser på Nintendo DS? Pris på spelen? Varierar förstår jag, men på ett ungefär?
    hörde av en bekant att hon köpt ett förstrax under 1600 där. fast det var kanske inte vanliga ds utan en nyare variant!?
Svar på tråden Gekås vol 14