Gekås vol 14
angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så
angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så
jag är medlem i lindex men jag har inte fått den där 30% :( och jag kan inte öppna länken
förvandlades tråden till en pop-lindex-kappahl tråd!? :P
ingen som har lite "färska" bilder på sina shoppingfynd?? :)
ooohhhh såg på bloggen att det fanns massa overaller och grejjer ute nu , och tomtar och julgrejjer med :D
ska dit nästa helg och längtar sååååååå!! den skaloverallen som många pratar om.. vad menas med det?? är den supertunn ??
imorrn åker vi dit :D TJOHOOOOO
nån som har koll på gardinavdelningen?? har dom mkt? (inte panelgardiner utan gardinlängder eller vad det kallas). även köksgardiner.
nått annat inne nu (även till barn) som nån kan tipsa om? har en flicka på 5,5 år. strl 116 och 122 :)
nån som vart där idag ?? va d mkt folk?
finns det nått till my little pony?? som tex denna: http://www.br-leksaker.se/produkter/my-little-pony-shopping-day-with-mom-2/
och tillbehör till barbie??
nu drar vi :)
Ska åka till ullared och undrar om det finnt "vanliga" smurfar?? inte dom som e lite större och med rörliga armar och ben alltså. Och även om det finns vanliga smurfhus. Vad kostar dom isf.
Barbie och my little pony e jag också intresserad av att veta lite om vad det finns
Nån som vet om dom har julkalendrar med saker i? som tex barbie kalendern, hello kitty kalendern , my little pony kalendern eller littlest pet shops kalendern ? och vad kostar dom??
Och nån som vet om dom har bra vattentäta termobyxor?? Pris?
ok :) hoppas det finns några kalendrar när ja kommer dit nästa helg
åttiettan: Gärna bilder på leksaker!!!! Och andra skoj saker me, man hittar ju alltid mycket mer än det man tänkt sig :D
nån som har bilder och priser på barbie och my little pony????
nån som köpt monster high nyligen och vet vad dom kostar där ?
Nån som köpt Monster High på ullared? vad kostar det?