• Ledilnaan
    Grodan91 skrev 2013-03-05 14:23:50 följande:
    Någon som kan uppdatera om mängden folk i veckan? Vi funderar på att åka ner på fredag :)
    Jan-Mars är det minst folk i butiken, så det är bara att åka, ingen risk för köer
  • Ledilnaan
    Grizabella skrev 2013-04-17 07:03:58 följande:
    Ja finns det springcyklar från typ 12 tum, alltså inte de allra minsta modellerna, vet ju att de haft från Kettler men på 10 tum, de är för små för min 3-åring
    Vad kostar de?
  • Ledilnaan
    Mixan skrev 2013-06-03 20:35:30 följande:
    Undrar oxå om de är en bra ide att åka runt midsommar?
    Jag har hört att midsommarhelgen är den mest besökta helgen.
  • Ledilnaan
    tobiq skrev 2013-06-10 14:11:26 följande:
    Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar.

Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar?
    Jag köpte springcykel till min son förra månaden för 279 kr
  • Ledilnaan

Var på Ullared i måndags, de har börjat få in vinteroveraller.
    Beyblade finns, en byeblade snurra kostar 19:95, de andra kommer jag itne riktigt ihåg, men det fanns större grejer också.

• Ledilnaan
    MeNoLike skrev 2013-08-22 14:44:02 följande:
    Någon som vet om det finns någon iPad på gekås?
    Alltså en med icke märke...
    De har denver och dmtech, för runt 800-1000kr. Sen vet jag inte om de har något mer märke, men de två såg jag.
  • Ledilnaan
    lilla snöflingan skrev 2013-08-26 09:26:39 följande:
    Någon som har varit där senaste dagarna och vet om de har Easy X rider (ståbräda med pall) inne?
    Det fanns när vi var där i början av augusti.
  • Ledilnaan
    4539 skrev 2013-09-08 22:46:25 följande:
    Någon som varit där i Januari som vet hur det är med folk, sägs att det ska vara rätt folktomt?
    I januari ÄR det tomt, helt underbart att gå omkring där då.
Svar på tråden Gekås vol 14