• jordnöten

Gekås vol 14

jenniebebisimars skrev 2011-04-11 09:15:08 följande:
    hej!

min dotter älskar traktorer!vet nån om det finns traktor med släp på gekås o vad dessa kan kosta?Tusen tack för hjälpen isf
    Vi har köpt tramptraktor med släp där, men det var nog två år sedan. Kostade 599kr. Men har sett den i höstas också, var samma pris då.
  • jordnöten
    carinaekvall skrev 2011-04-20 05:56:37 följande:
    Ni som köpt skaloveraller och skalbyxor. Bild/pris på dessa? Storlekar, vilka finns de i? 
    Fodrade och ofodrade galonoveraller, pris? Storlekar och bild?

Köpt svarta Abeko skalbyxor för 129kr/st. Köpte stl 110 och stl 122, fanns även mindre storlekar men minns inte hur små.
  • jordnöten
    7 michelingodingar skrev 2011-08-16 07:50:08 följande:
    jag såg ben ten, spindelmannen och hello kitty vi köpte hello kitty och den kostade 29.95 kr
    Oj vad billigt! Låter bra   
  • jordnöten
    7 michelingodingar skrev 2011-08-18 11:08:57 följande:
    har för mig att den kostade 995 kr den vardyrare där än inne på net on net där kosta den 890 kr
    Tack! Ja det gäller ju att ha ögonen öppna, för allt är ju faktiskt inte billigare på GeKÅS.
  • jordnöten
    HelenaH skrev 2011-08-22 09:03:03 följande:

Hejsan!

Ville bara dela med mig lite:

Va på Gekås igår (söndag), och det va knappt något folk alls! Fick parkering precis utanför bokaffären och det va lugnt i varuhuset. Det är därför vi nästan ALLTID åker på söndagar...

Hittade iaf jättefin vinteroverall till dottern i stl 92, för 299:-. Dessutom fuskpolos, dagisvantar o.s.v. Köpte dock dagisvantarna i stl 4 år (dottern är 2), för de vi köpte förra året (i stl 2 år) va toksmå! Det säger nästan alla som köpt dagisvantarna.

Sen hade de även fått in ett par hyllor med TOMTAR=o) fanns även julklappspapper, tomtar man kan måla själv, några adventsljusstakar etc.

Kan du inte ta en bild på vinteroverallen?? Så nyfiken!
Svar på tråden Gekås vol 14