Bumblebina skrev 2010-10-17 21:37:58 följande:
Jo, vi var också där igår och det var helt hysteriskt! Har aldrig sett så långa köer för att komma in. Kön ringlade sig runt hela området i kringelikrokar... Var nere vid 10 och drygt två timmar senare kom vi in på gekås... Väl inne gick det knappt att komma fram någonstans, så jag gjorde endast det jag skulle och hade på min lapp och ställde mig sedan i kassakön. Det tog ändå närmare två timmar med min korta lista...
Fast ska man se nåt positivt med eländet, så vill inget av barnen med till Ullared igen!

De har tjatat i ett par år om att de vill följa med, men efer igår så var det blankt nej. Så i fortsättningen får jag åka själv!

Lugnast så... Dessutom, med snart fem barn så är liksom mina två Ullaredsresor om året liksom mina dagar med egentid som jag ser fram emot mer än julafton. Så inte är jag ledsen om det får lov att fortsätta vara så.
Fick iaf köpt det som jag i mitt dumsnåla tillstånd lät bli för en månad sen när jag var där. Barbapapa musikmobil, spjälskydd, skötväska, extradyna till matstolen, DVD-boxar (Pang i bygget, En himla många program, En cellsam historia) och lite mer baby-kläder bla. Tyvärr fanns inte det start-paket som jag köpte förra gången kvar. Det var verkligen kanonkvalitet på det, så jag hade tänkt köpa ett till.
Åh, jag har också hela serien av en cellsam-historia!! Såå underbar!!!!!!!