• IdaN

Gekås vol 14

Någon som vet vad en skateboard kostar att köpa på gekås?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • IdaN
    lena j89 skrev 2013-06-25 18:43:51 följande:
    Funderar på att åka till ullared lite senare i sommar för att skaffa hösten och vinterns kläder, overaller, underställ, regnkläder mm. Har två barn som ska börja förskolan till hösten, så det är en del att inhandla! Är det någon som har ca priser på vad sådant kostar? Om det är värt att åka 20 mil enkel väg :)
    Vi har ca 17 mil och det är helt klart värt varje öre för du sparar massor på att shoppa vinterkläder på gekås vi gör det varje år till våra 2 barn och har aldrig varit missnöjd och priset  är nästan halva om man kollar runt i andra butiker.

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • IdaN

Någon som kan svara på vad ammnings inlägg kostar på gekås skiljer det sig mycket från tex Ica el Willys?

• IdaN

Hur tror ni det är med folkmängden den 26/7 ?

• IdaN
    Bubblan2 skrev 2013-07-15 10:31:44 följande:

Dagen efter att många fått lön mitt under industrisemestern...jag skulle inte åka dit! :)

Jag har gjort misstaget att åka dit lönedagen i juli för flera år sedan utan att tänka på att det var lönedag och fy fasen med folk det var! Det gick knappt att gå där inne. Som tur var hade jag med sambo och son, för en gång skull för vi skulle egentligen inte dit..., så de fick ta kundvagnen och gå sakta rakt igenom varuhuset så sprang jag på "sidogatorna" och hämtade det vi skulle ha. Hua, nej tack, inte igen!   

Åker du dit så skriv gärna igen och tala om hur det var! Lycka till! 
    Det verkar som det blir en resa för oss dit då så jag kommer att uppdatera när jag kommit hem i fall vi hittar ut igen :D

• IdaN

Någon som vet om deras skötväskor är något att ha och vad kostar en sådan?

• IdaN
    Hannajo skrev 2013-07-15 18:12:28 följande:
    Jag köpte en för 5 år sedan, den var toppen. Bättre än den Emmaljunga jag hade innan. Kostade 99 kr då, har för mig att jag har sett den här i tråden senare för 149 kr. Men den kanske inte alls finns kvar.
    Då ska jag kolla om det finns någon liknande :D Jag har ingen lust att ge 500-600 kr för en skötväska.
  • IdaN
    miniminimini skrev 2013-07-16 09:41:47 följande:
    Någon som vet om det finns mam's antikolik flaskor i större stl och pris på dessa?
    vi har köpt mams antikolik flaska där och den stora kostade 45kr om jag inte minns fel.
  • IdaN

Blir gekås för mig på lördag i stället och jag undrar om någon här vet om dom har mycket tillbehör till samsung galaxy s4 och vad det ligger på i för pris?

• IdaN
    7 michelingodingar skrev 2013-08-07 06:03:34 följande:
    På lördag tänkte vi åka till ullared men jag undrar om någon vet ifall de har fått fram mycket  vinterkläder? Har de beyblade grejer? vad kostar det?
    vi var där i juli och då hade dom tagit fram alla vinterkläder overaller och fodrade regnkläder. Beyblade vet jag faktiskt inte men det har dom säkert.
  • IdaN

Hur är det med folk på lördag tror ni är det lönt att tänka tanken att åka dit då ens?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Moa 2013
  • IdaN
    Ledilnaan skrev 2013-12-09 20:06:54 följande:
    Det är inte mycket folk alls i december, ska själv dit i helgen
    Det låter ju bra Glad hoppas att de inte är för mycket folk så man kan köpa det som behövs :D

• IdaN

Någon som vet vad dom tar för broddar på gekås och om dom har springbroddar?

• IdaN

Vad tror ni om att ta med barnvagnen in på lördag? dottern är bara 4månader o blir jobbigt med sömnen om man aja bära på henne hela tiden så jag står och velar på om jag ska lämna vagnen hemma eller chansa på att de är lite folk och ta med den.

• IdaN
    hysteria skrev 2013-12-19 10:07:10 följande:
    IdaN: att ta med en så liten bebis till Ullared är väl aldrig en bra ide. Men är man inte så bekymrad för smittor och liknande så är ju Ullared bästa stället att vara. Och utan vagn.
    Jag har haft med mina andra barn när dom varit i den åldern ungefär och dom har inte blivit sjuka av att vara inne på gekås och sen så måste jag ju ändå till ett köpcentrum för att köpa julklappar så det är ju samma sak där med smitt risken i så fall.
    Bambusa skrev 2013-12-19 11:24:39 följande:

jag hade vagn med in en gång och aldrig mer, de va bara krångligt.. finns ju bebis säte på kundvagn att låna.. och sen en bra ergonomisk bärsele/sjal så klarar man sig bra.. 
    Jag har haft dom andra barnen liggandes i kundvagnen och det får nog bli så denna gången med och så tar jag med mig sjalen jag har och bär henne i den när hon är vaken och hon kanske rent av somnar en stund i den med vem vet :D Vart lånar man bebissäte någonstans vid informationen?
    MissKaos skrev 2013-12-19 11:41:08 följande:

Jag hade nog väntat ett par månader. Var med sonen när han var en lite större bebis, då bar jag honom i sjal hela dagen + att han kunde sitta i kundvagnen lite (satte då sjalen runt honom i sittgrejen) och så hade jag en kompis med med samma arrangemang så vi passade barn åt varandra när vi provade.. Har du barnvagnen med måste du ju ha med ngn som kör kundvagnen med
    Jag har med mig min man som kan köra något av de men jag hoppar nog vagnen vid närmare eftertanke så blir det nog för knöligt att ha med sig den hon är så stadig så kanske kan sätta henne som du sa i kundvagnen en liten stund men hur fäste du sjalen?

• IdaN

Det var lugnt i varuhuset idag allt flöt  på bra och jag lånade en vagn med bebissäte i av kundtjänsten.

• IdaN

Tror ni det är mycket folk på torsdag?

Svar på tråden Gekås vol 14