• april79

Gekås vol 14

Finns fräcka ryggsäckar! Är på väskavdelningen.

• april79

Haga81: de har bra märken men minns ej vilka riktigt, kanske 3 eller 4 att välja mellan. Doro är det bra pris på. Finns nog också t ex Philips. Vi köpte det billigaste märket, helt vanlig "basic" babywatch och är nöjda! Har inte den här nu så jag kan kolla vad den heter men tror vi betalade runt 250-300 kr. Vi hade tidigare den från ikea family och den var inte alls bra, brusade massor. Kanske finns någon mer som vet mer exakt...

• april79

Josefine: Ja dessvärre riktig högsäsong, i måndags slog de besöksrekord med över 30000 kunder på en dag :S...

• april79

Hej alla Gekås-experter!

Lite brådis, vår resväska har gått sönder och vi reser bort på onsdag.

Vi bor ganska nära Ullared så därför kanske jag tänkte åka dit nu i eftermiddag och köpa ny men vet ej om det är värt att åka dit eller ej för har ingen aning om priserna. 

Någon som vet ungefärliga priser på resväskor? 

• april79
    Mamma 85a skrev 2011-08-30 18:36:16 följande:
    Nja, inte så mjuka tyckte jag men absolut värda pengarna Haha jag hoppas att de passar för Moa har en liten mage
    Det brukar finnas vissa jeans med mudd som är ganska hårda i tyget men igår när vi var där köpte vi en annan sort som var mycket mjukare :) (kostade 59 kr)
  • april79
    älskarlivet81 skrev 2011-09-05 22:28:04 följande:
    Funderar på att åka dit antingen 24/9 eller 8/10, är det väldigt mycket folk då eller är det överkomligt om man är där hyfsat tidigt?
    8/10 säkert bättre för då är det inte löningshelg som det ju är den 24/9! Men för övrigt ganska så lugnt i sep/okt. 
  • april79
    älskarlivet81 skrev 2011-09-06 15:18:01 följande:
    Fast är det löningshelg den 24/9, beror ju på när man får lönen.. Jag får t.ex. lönen den 27/9.. Men är det jättestor skillnad om man åker då när många fått lön, eller veckan innan barnbidrag?
    Men när den 25 infaller på en helg eller innan en helg så räknas det som en lönehelg för många får lön den 25, även om t ex kommunalanställda brukar få lite senare. Så det är nog viss skillnad men samtidigt är det inte någon högsäsong ännu så jag tycker du ska åka när det passar dig bäst!

(Har jobbat på Gekås)

• april79
    ullabella sekreterare skrev 2011-09-14 16:20:28 följande:
    Har de "fruktgömmor"? Typ banan fodral, äpple förvaring?
    Ja det finns! Tror både för äpple och banan och kanske något mer, i olika färger
Svar på tråden Gekås vol 14