Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Gekås vol 14

Mammiztill2 skrev 2010-03-12 20:24:25 följande:
    Någon som vet om PIPPI LÅNGSTRUMP figrurer finns kvar? hus? Finns de Påslakan med Pippi? Eller är sånt slut? Någon som vart där nyligen/i dagarna?! Vad kostar en förpacknng med 3 pippi figurer i ? *då de här hemma kostar 99kr*
    Ja de figurerna fanns förra veckan iaf och de kostar 59 eller 69 kommer inte riktigt ihåg men inte mer iaf
  • livet från ljusa sidan
    hannis00 skrev 2010-03-14 18:22:45 följande:
    jag frågar igen då.. efter som inget svarat på frågan! har dom bra utbud med mammakläder där nere nu?
    De har flyttat avdelningen nu så den ligger precis innan bebisgrejerna. Jag köpte amningslinnen, precis likadana som de på HM fast i många färger, jättefina men har inte börjat använda dem ännu så jag kan inte säga hur de är... Men jag blev glatt överraskad faktiskt över att de verkar ha hottat upp utbudet så att säga. Kollade dock inte så mycket på just mammakläder eftersom bebisen kommer snart Men en snygg jeanskjol såg jag också!
  • livet från ljusa sidan
    Lina S skrev 2010-07-06 20:40:29 följande:

Någon som har varit på G-kås idag? Tänkte åka dit imorgon, undrar om där är mycket folk nu när det är lov...

En fråga till, finns ben10 leksaker?

japp var där idag, myycket folk! Var där ganska sent men fortfarande mkt folk. 

Dessutom var jag helt förvirrad för de har byggt om och eftersom det var så mycket folk så kändes det som jag sprang runt som en virrig höna.

En sak jag såg var att de hade Kitchen aid! Helt galet! vita svarta och röda för 3999kr 
  • livet från ljusa sidan
    Mia386 skrev 2011-01-06 23:02:05 följande:
    finns påsar, men de passar inte så man kan stänga locket, men det luktar ändå inte från den.. samt den från gekås varar längre än vad angelcare gör, iaf för oss ^^
    Är det den som man får gratis från babyproffsen?

För om det är den, så köpte jag sådana refills på gekås och jag använde dem i en dag för det stank i hela badrummet. Helt fruktansvärt, var tvungen att slänga alla jag hade köpt...

Någon som vet om de säljer pedalhinkar på gekås? Har tänkt om jag sett någon där men jag kan inte komma ihåg...

• livet från ljusa sidan

Haha vilka underbara människor det finns här inne! Tack så hemskt mycket för bilden :) Hmmm skall faktiskt åka imorgon men vette tusan om jag vågar mig på att köpa en gång till...kan ju varit så att jag köpte fel.... Vilken vad det som man skulle köpa?Som passar angelcare?

• livet från ljusa sidan
    h81 skrev 2015-03-30 23:11:19 följande:

Har sett dom har haft prickiga spjälskydd, någon som har koll om dessa fortf finns? smile1.gif

Sist jag var där hade de ljusgrön, grå och rosa! Det var ca 1 mån sedan
  • livet från ljusa sidan
    älskarlivet81 skrev 2015-04-12 15:27:00 följande:

Finns det mycket Playmobil? Ska upp där om en månad och har tidigare inte tyckt att de haft så mycket Playmobil

Det finns sådär mycket... Men inte billigt :( jag jämförde sist jag var där och du tjänar på att köpa via nätet
Svar på tråden Gekås vol 14