• TinkyWinky

Vet ni vad deras vinteroveraller kostar till barn i strl 86/92 ungefär?
    och om de har fått in sk fleecefodrade galon kläder/gummikläder? o isf vilka strl? 

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2011-08-10 11:54:49 följande:
    Vet ni vad deras vinteroveraller kostar till barn i strl 86/92 ungefär?
    och om de har fått in sk fleecefodrade galon kläder/gummikläder? o isf vilka strl? 
    och vad deras termobyxor kostar ?
  • TinkyWinky
    Jeny skrev 2011-08-17 07:58:21 följande:
    Är det någon som vet om de har overallar för nyfödda?

Är det någon som vet om de har fårull och om den är bra att ha i tex barnvagnen?
    de har olika sorters flaskor. pumpar inlägg etc. 

sorry svara fel. ska va till Gtr :) 

myspölar ? Om ja tror det är en sk stor kudde så kanske. vet jag har sett dem där innan. men såg ingen igår när ja va där.. 

fårull? vet ej men tror de har ngn sort. har de iaf haft, kolla ej så noga igår.. 
  • TinkyWinky
    Camilla D skrev 2011-08-17 22:10:33 följande:
    Det är fortfaramde mycket folk, hade bekanta som var där förra veckan, ingen kö in, men trångt där inne och ca 30 min kö ut.
    Skolrna i Varbergs kommun börjar först på måndag, så jag akn tänka mig att många åker dit och laddar inför skolstarten nu.
    Åk så du ä'r där tidigt, helst vid öppning, då är det lugnare!
    ja va där iförrgår o kom vid halv sex tiden, det va mkt lite folk, inge kö in, eller ut ens te dam provrummen. mkt bra tid o komma :)
  • TinkyWinky
    firepuzz skrev 2011-09-01 23:26:01 följande:
    hej. jag ska ner nästa helg och undrar vilken amningsbh är bra? och vilka våtservetter/tvättlappar är bra där nere?
    det där e så individuellt, men gillar alla deras våtservetter speciellt de med rosa utsida på förpackningen, men de andra som ja tror e gunry funkar med super. :) o med amnings bh det är så olika, när ja behövde det så tyckte ja ej ngn från dem satt bra så köpte på H&M
  • TinkyWinky

vet att de har hjälmar till barn på nedervåningen, ex en svart med flames, men e de ngn som vet vad den kostar och om den fortfarande finns kvar :) ??

• TinkyWinky
    jojojojojo skrev 2011-09-24 10:15:43 följande:
    Hjälmarna finns kvar, kollade inte på just den priset är jag inte säker på men under 100-lappen på de minsta storlekarna tror jag det va iallafall
    ok... kanske blir en tur dit idag o kolla på dem.. har ju tur att ja ej bor så långt därifrån ;) :)
  • TinkyWinky
    Tessou skrev 2011-09-24 13:01:51 följande:
    Finns det cykelhjälmar, till barn?
    japp det gör det. :) Har frågat ang det ovanför men bara fått ett svar.. sj vill jag veta ungefär pris o om just dne hjälmen finns kvar :)
  • TinkyWinky
    Tessou skrev 2011-09-24 14:48:43 följande:
    Så bra! Hoppas det finns kvar den 7:e...
    de har haft dem i flera år set bör dem ha :)
Svar på tråden Gekås vol 14