• AochJsMamma

Gekås vol 14

passau skrev 2011-05-13 08:10:26 följande:
    Dom hade hittat snutten å skickar den! *lättad*
    åå vilken lättnad! Solig Min son har sin älskade kanin o snuttefilt o kan bara föreställa mig om de försvann.. (har några extra snuttar och en extra kanin, kanske borde köpa fler?)
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    lovelyangel82 skrev 2011-05-15 20:14:40 följande:
    hej någon som vet om de har någon sådan insatts som man sätter på toan när man ska pott träna de små.. har en liten som struntar i pottan och vill sitta o "tissa o ajsa" där mamma sitter..

tänkte om de har något bra där nere..

sen om ni vet om de har städ grejjer som liknar de en annan har.. vill kunna slippa ha lill tjejjan hängandes i dammsugar stången så fort man ska dra fram den.. tror hon skulle uppskatta och ha en egen =)
    vi köpte den och den var värdelös! Satt inte bra på stolen, etc . Slängde den o köpte en baby björn istället, ENOR´M skillnad... dyrare såklart men värd varenda krona.
  • AochJsMamma
    Katten Minus skrev 2011-05-15 18:13:01 följande:
    Hejsan!

Är det någon som har sett om de har den där lilla kundvagnen i plast, med massa varor i, till små barn?
    det har dom, men minns inte pris tyvärr..
  • AochJsMamma
    HASP skrev 2011-05-16 11:31:46 följande:
    Va? Betalar man extra för alla galgar som man köper när kläderna hänger där på? Hade jag vetat det så hade jag ju plockat av dem från galgarna...
    jag har aldrig betalat extra, tror honmenar att om man vill köpa ett gäng så kan man t afrån den stora högen där folk brukar slänga galgarna o betala 1 kr styck för dem...
  • AochJsMamma
    MissMurrig skrev 2011-05-23 22:02:27 följande:
    Hej någon som sett om de har några fina mörkläggningsgardiner? Vill skaffa till min son...
    Lite OT, men en följdfråga, har någon tips på hur man sätter upp en rullgardin? "Inne" i fönsterhålet ellet utanpå? Det är ändå typ 10-15cm djupt...
    hmm beror på vad du menar med fina..? Jag köpte i torsdags, vita då jag ville ha vitt, kostade 99 kr. Hade även ett annat märke som kostade 159 eller om det var 179.. dessa var 150 cm breda, fanns andra bredder också. Även andr afärger, typ svart, etc (de vanliga färgerna som finns på Jysk, IKEA, etc).
  • AochJsMamma
    Thegran skrev 2011-05-25 12:35:13 följande:
    nån som har kollat in utbudet av mamma/gravidkläder senaste tiden?
    Ska till gekås om några veckor, brukar de ha snygga gravidjeans där? tröjor och sådant?
    jag tyckte de hade lite fint iaf, men mycket påminnner om HMs utbud o vissa saker är inte så billiga.. men en dek fint som sagt, köpte tex mammatrosor 2 pack för 39 el 35 kr, en söt tunika för 139 kr mm. Jeans såg jag inga?
  • AochJsMamma
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2011-05-25 13:48:33 följande:
    Vad kostar leksaksspisar? T.ex micki eller vad det nu brukar vara?=)
    Frågar även igen vad pippi långstrump skeppet "Hoppetossa" kostar?

Tack på förhand!
    vet tyvärr bara att det finns men inte priser..
  • AochJsMamma

Var nere en snabb sväng igår, helt okmed folk för att vara sommar. Jättelugnt bland baby och leksaker. Köpte knappt något,men bästa köpet var klart höganässkålarna i vitt för29 kr styck.

• AochJsMamma

Ang tummen, laban etc så ska det nämnas att det inte är samma artiklar som i babybutikerna, de är vanligen från NG Baby. De på Gekås är från en annan leverantör ocj inte riktigt lika påkostade i kvalitet tyvärr... Eftersom det är så billigt så är det ett mindre bekymmer dock... o sött är det!

• AochJsMamma

Seldonia, sån Pippi väska har min son men det var ett tag sen vi köpte den på Gekås men har funnits iaf

• AochJsMamma

Kostar ett Nintendo 3ds verkligen bara 1290 kr??? Det är väl väääldigt billigt? Jag betalade 2290 har jag för mig på Siba..

• AochJsMamma

Tipsar om att Groupon har erbjudande på bra boende nära Gekås just nu! För er som har en bit att åka.

Svar på tråden Gekås vol 14