• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • 737 dagar
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:58:05 följande:
    Jag har inte testat det :-P  men det borde nog gå att byta ut dem :-P Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med, om barnet vill ligga ner vill säga jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd som min mamma brukade säga ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
  • Smultronhjärta

Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:
    www.zunblock.se/
    (scrolla neråt)

• Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 19:14:02 följande:
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på: www.zunblock.se/ (scrolla neråt)
    Gick visst inte att länka rätt- syns under outlet/tröja kort ärm+shorts
  • Miraklet09
    737 dagar skrev 2010-05-17 19:10:19 följande:
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
    jag har för mig dottern var närmare 4månader nu är hon ca 9månade snart
    nästan 6månader sedan då alltså

Jag köpte bebis saker och hade hemma när vi planerade barn
    det blir mycket billigare såvis
    Isabelle
  • AochJsMamma
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    åå sjysst, sånt hade jag velat ha till Alex!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • livet med barn
    Miraklet09 skrev 2010-05-17 18:58:05 följande:
    Jag har inte testat det :-P  men det borde nog gå att byta ut dem :-P Vsgd, så lite så, bra veta den finns kvar trodde den var förlorad, för funderade faktiskt på att köpa en extra senare när det dags för nr 2, bara den finns kvar då :-P för ja total älskar den vagnen, dottern med, suffletten e skit bra, bara dra fram den om det är soligt, samt att ligg indelen duger bra länge med, om barnet vill ligga ner vill säga jag skulle nog köpt den innan ja blev gravid med, för den äter inget bröd som min mamma brukade säga ja vile inte riskera att den inte fanns kvar sen
    solkräm behövs inte, dom får ju inte vara i solen första året men det andra va bra, tack =)
    ~ William 13/2 ~
  • winters
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    Visst var det riktigt bra pris, såg den på Intersport förra veckan för 480 kr! :)
    Oscar 091001
  • Ruso
    Wow vilket pris!!!
    Vilka storlekar fanns?
  • Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-05-17 20:01:21 följande:
    Wow vilket pris!!! Vilka storlekar fanns?
    winters skrev 2010-05-17 19:48:41 följande:
    Visst var det riktigt bra pris, såg den på Intersport förra veckan för 480 kr! :)
    AochJsMamma skrev 2010-05-17 19:37:45 följande:
    åå sjysst, sånt hade jag velat ha till Alex!
    Ja såå bra pris-kanske därför sonen nu fick sin 3:e uppsättning uvkläder till i sommar Får hoppas på en varm sommar{#lang_emotions_dreamer}

Storlekar såg jag iaf från 74-104 men det kan mkt väl gå högre också,jag slutade leta när jag fick tag på 98/104. Det fanns även andra tvådelade UVkläder t ex hello kitty och spiderman.
  • Elins mamma 2010
    t0va skrev 2010-05-17 17:25:21 följande:
    Någon som har tips till en förstagångsullaredare med vän? Jag och svägerskan ska åka ner på torsdag och sist jag var där var jag 10år. Vi ska shoppa bebissaker i första hand men har ni bra tips på vad man ska tänka på så tar jag gärna emot det. Ska man ta med egen dricka för att pausa eller finns det cafe att ta det lungt på? Ingen av oss är egentligen så förtjusta i shopping men vi ska sammla vuxenpoäng och en upplevelse :)
    Hej t0va! ett tips jag har är att använda toaletterna inne i varuhuset, de ute på parkeringen tycker jag var äckliga (avskyr offentliga toaletter). Det kan vara skönt att ha med sig dricka när man är gravid, som du och jag är, så man vet att om man känner sig yr så behöver man inte stå i kö för att köpa.

Ett fyndtips är matningsskedar från bambino (även om det dröjer innan vi behöver såna). De kostar 19,95 för 2 st. Såg de här hemma för 45 kr...
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Gekås vol 14