Gekås vol 14
ingen som sett eller kan kolla om det finns brio spis, diskbänk och pris i såfall....
min kompis köpte en klassisk röd Micki spis i helgen, kommer inte ihåg vad hon betalade
Någon som vet vilka märken på SÄKERHETSVÄSTAR till små barn som säljs på GeKås? OCh vilka de minsta stl är???
någon som sett om det finns dockningsstationer till iPhone så man kan spela upp musik o isåfall märke o pris?
vet någon hur utbudet av ytterlampor ser ut nu? Är på jakt efter en svart stallampa, finns det?
Vad kostar underställsbyxor till män, varma varianten på Ullis? Hade verkligen behövt ett par innan nästa h elg...

Någon som vet vad odlingskragen på Ullis kostar?
Någon som ahr prisuppgifter på olika kabinväskor på Ullis, gärna storlekar också;)
Ingen som vet priser, märken och mått på kabinväskorna????
någon som vet hur det brukar var med folk vid kristihimmelfärdshelgen. Är det mindre med folk någon dag
Försöker igen.... Kabinväskor, vill veta märke, storlekar och pris?
Vet bara att kaffekapslarna till min maskin kostade 79kr o hemma 99kr.
Någon som vet vilka storlekar deras riskor/stövlar börjar på? behöver i typ stl 24...
Har de fått in pulkor o bobbar?
Tänkte mig inte någon Stiga i metall utan någon enklare i plast. Finns de och bild o pris isåfall?
Sen undrar jag över dockvagn, när jag var där i somras hade de både Brio och en annan udda märke, har de fortfarande den billiga kvar och vad kostar den nu? Gärna bild på den...
Någon som har bilder på termobyxor, gärna med färg till tjej. Jag har köpt en svart vinterjacka på rean och vill ha lite färg till och hennes vinterskor är rosa ;) Pris på det?
Slutligen Pepsodents barntandborste med sugpropp så man kan ställa den upp, vad kostar de?
Någon som sett pris på adventskalendrarna som ligger på bloggen nu?
Vad har de för olika leksaksdatrorer för barn? Pris o bild tack ;)