• This is me

Gekås vol 14

Någon som vet vad Pippitröjan kostar som är med i bloggen?

• This is me
    Tezz80 skrev 2011-08-28 14:55:01 följande:
    Hur är det nu med Pippis pappas skepp, Hoppetossa, någon som vet pris?
    Förra året kostade det 399:- (om jag inte minns fel)
  • This is me
    jordnöten skrev 2011-09-01 14:52:21 följande:
    Säljer de stödstrumpor? Någon som vet?
    Jag har köpt svart stödstrumpor där när jag varit gravid (barn födda 04 &08) så vet ej om det alltid finns i sortiment kostade då 50:- stället för apotekets 150:- använde dom på jobbet då jag stod mycket. Toppen!
  • This is me
    Casiopeja skrev 2011-09-01 15:42:15 följande:
    Någon som vet om dom säljer depend nagellack? Har ett favorit som verkar vara slut här där jag bor... Tänkte köpa på mig ett lager om det finns därnere

Dom små flaskorna va? I sånnafall finns det Skrattande
  • This is me
    RocketQueen skrev 2011-09-13 00:15:47 följande:
    Jag såg den bara i vitt när jag var där för ett par veckor sen.

Någon som vet om de säljer Babyfoot? Har för mig att jag har hört det nämligen...
    Menar du det japanska? Som gör att man tappar död hud så finns det!
  • This is me
    winters skrev 2011-09-22 20:53:55 följande:
    Både Stora maskiner 1 & 2 finns, 99 kr/st.
    Mäh när en kompis köpte med 1:an till mig för längesen kostade den 69:-
  • This is me
    Guanabana skrev 2011-09-22 21:17:40 följande:
    Är det dumt att åka måndag 3:e okt? Är det bättre att åka nån dag nästa vecka då istället?! Det är ju iofs lön.. Vad tror ni gott folk?
    Jag åker 10-11 så vill du trängas med mig :)
    lilil skrev 2011-09-22 09:19:22 följande:
    Detta har säkert frågats innan, men jag är ny så jag frågar igen =) Hur mycket pengar har ni med er när ni ska åka till Ullared? Detta är ju individuellt, men ni som åker 1-2 gånger om året och verkligen storhandlar, hur mycket går åt? Jag ska dit om tre veckor och innan har jag endast handlat till mig själv = ca 3000-4000kr, men nu har jag en ettåring att handla till denna gång också =)
    Jag har numera 2 barn men handlar inte alls som jag gjorde i början när man började åka till gekås. Men nu till hösten men julklappar till mina barn menn oxå åt släkten, julprydnad, vinterkläder ca 6000-7000 kanske! Våren blir det lite billigare ca 4000-5000 kanske. Sen beror det ju på sortiment oxå, ibland hittar man massor man gillar och ibland inte alls lika mycket. Men brukar i allafall ha med mig så det räcker och blir över, gillar inte om man hittar DET och pengarn är slut! Lycka till!

• This is me
    Miss Obsessive skrev 2011-09-29 17:20:20 följande:
    Någon som vet om det finns cd-kasettbandspelare på gekås? Jag letar efter begagnade musiksagor (ni vet såna där "när du hör det här ljudet *pling*, då vet du att det är dags att vända blad.." och är nu ute efter en stereo (bandspelare) som spelar både kasett och cd-skivor. 
    Det ginns på Gekås fast i ny tappning med CD och en saga till :)
  • This is me
    Miss Obsessive skrev 2011-09-29 21:43:18 följande:
    Menar du musiksagor? Jo jag vet att det finns såna, men jag vill ha de gamla.. Glad
    Du måste ju hänga med i den nya tekniken Flört

Är jätte sugen på Pippikoftan, men antar att den är slut när jag ska dit. Nu när den dessutom var med i bloggen - suck!  
Svar på tråden Gekås vol 14