Guanabana skrev 2011-09-22 21:17:40 följande:
Är det dumt att åka måndag 3:e okt? Är det bättre att åka nån dag nästa vecka då istället?! Det är ju iofs lön.. Vad tror ni gott folk?
Jag åker 10-11 så vill du trängas med mig :)
lilil skrev 2011-09-22 09:19:22 följande:
Detta har säkert frågats innan, men jag är ny så jag frågar igen =) Hur mycket pengar har ni med er när ni ska åka till Ullared? Detta är ju individuellt, men ni som åker 1-2 gånger om året och verkligen storhandlar, hur mycket går åt? Jag ska dit om tre veckor och innan har jag endast handlat till mig själv = ca 3000-4000kr, men nu har jag en ettåring att handla till denna gång också =)
Jag har numera 2 barn men handlar inte alls som jag gjorde i början när man började åka till gekås. Men nu till hösten men julklappar till mina barn menn oxå åt släkten, julprydnad, vinterkläder ca 6000-7000 kanske! Våren blir det lite billigare ca 4000-5000 kanske. Sen beror det ju på sortiment oxå, ibland hittar man massor man gillar och ibland inte alls lika mycket. Men brukar i allafall ha med mig så det räcker och blir över, gillar inte om man hittar DET och pengarn är slut! Lycka till!