Gekås vol 14
Vi köpte en spindelmannan dräckt nu när vi var där och jag tror inte den kommer bli för varm. Tror att sonen mest kommer bada i den (och då är det ju inte så varmt) och sen direkt ta av den blöta dräkten.
Testade sonens vinteroverall som han hade i slutet på förra vintern (men då gigantisk). Den är fortfarande ganska stor, så han kommer helt klart kunna ha den iaf halva denna vintern också. På 18 månader kontollen var han 86 cm lång och 10 kg tung, så nu kanske 88 cm lång och typ lika tung, fyller 2 i november! Overallen är strl 86/92, så den måste vara stor i storlek!
Ni som haft gekås overaller, fintex, är de bra? Använde sonens bara väldigt lite förra året, som jag köpte för 299 kr.
Sonen ska förmodligen börja förskola i januari, räcker det att ha 1 overall?
Hur mycket folk tror ni det är en dag i veckan där i början på september?
Funderar lite på att åka dit och måste isåfall ta med mig lillan, så isåfall vill jag åka en dag med så lite folk som möjligt!
Någon som vet hur priserna ligger på gardinstänger med tillbehör? Vet att biltema annars är billiga och bra.
Ska nämligen dit på måndag och titta på sånna saker, har nämligen nyss kört hus. Vad "måste" man köpa till huset? Krukor, lampor?
Sonen har i vanliga fall strl 92, men är så osäker på vad jag ska ta för strl på sakerna jag ska köpa till honom på gekås, med tanke på dubbelstrl 86/92.
Ska köpa regnställ oc fleeceställ hade jag tänkt iaf!
Har en overall i strl 86/92 som säkerligen kommer passa i vinter också!