-
hum... är dessa allså ofodrade och passar på dagis nu i vår eller? Vad kostade de? Är de vind och vattenavisande?hannis00 skrev 2010-03-21 18:16:03 följande:såg nu att hon hade stl 74 i sin overall... -
åh vad smart, en sån ska jag också köpa.kalmar brud skrev 2010-03-21 19:44:06 följande:Har du någon koll på vad dom kostar? -
-
Det är inte helt fullt liggläge men nästan... ska se om jag hittar någon mer bild...Tuss84 skrev 2010-03-22 11:30:31 följande:Är det ordentligt liggläge på den vagnen??Så att barnet kan ligga ner helt och sova?Vi ska nämligen till Thailand nästa år då vår dotter är runt 1 år, och då vill vi ha med en vagn som inte är allt för dyr men som är smidig, har ordentligt liggläge och har en suflett! :)
Den är nämligen i Thailand just nu (vår granne är där och honhar med vagnen). På bilden var F ca 10månader. -
Pigelinen skrev 2010-03-22 11:35:16 följande:Det är inte helt fullt liggläge men nästan... ska se om jag hittar någon mer bild...Den är nämligen i Thailand just nu (vår granne är där och honhar med vagnen). På bilden var F ca 10månader.
Här är det ett läge från maxläge. på bilden är min dotter lite sur ochhar kanat ner och jag orkade inte dra åt säkerhetspännena så hon fick ligga så
*Elak mamma* när min granne kommer tillbaka hem så ska jag försöka ta en bild med ligglägge och sufflet fram.
-
Håller med Ruso om varukorgen. Fick ner MASSOR...
Kom påatt jag ska ju ner nästa onsdag så då kan jag se om jag kan ta lite mer bilder på maxläge och sånt. Gör gärna reklam för vagnen då jag är så himla nöjd! Ska ta och köpa en vagnväska inför nästa resa så att man har något att förvara den i på flyget, nu körde vi med plastmaskinen men det är ju inte alltid de finns.
-
Såg nu på bloggen nya tuffa kallingar till herr med palmer på... vist brukar det märket kosta 49kr?!
Sen hade de snygga piké till herr också... hoppas att de finns kvar i nästa vecka!
-
Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad.
Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet).
VAd ska jag sätta för pris???
-
åh den var söt. Dock har hon en kappa från i höstas (den finns på GeKås bloggen under september om jag inte minns fel... vi köpte den röda i filt).Sagalin skrev 2010-03-25 11:32:04 följande:I min blogg finns bild på en söt kappa jag köpte till dottern.
Vilka fina påsktuppar du köpt och diskmedelsflaskan...hum jag som precis har köpt en EXAKT likadan för 60kr. -
jag har också köpt Philips men adet var två år sedan nu. Kommer inte ihåg pris men mellan 300-400kr var de och BAbyproffsen tog 500-700kr för samma, kommer inte ihåg exakt mer än att jag var mycket nöjd över mitt köp. Använder den dagligen och är fortfarande nöjd!