• Du och Jag ver2

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 14:47:06 följande:
    Stolen är ca 83cm hög och 46cm bred så av minnet att döma va kartongen ungefär en meter hög och en halvmeter bred Kul du lyckas få hem stolen trots allt!
    tackar!!

Ja, håll nu tummarna att den finns kvar - de åker på torsdag!!
  • Du och Jag ver2
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-07 09:16:06 följande:
    Jadå, klart den finns kvar.. vore ju omöjlig otur för er annars. Men hämtar de stolen direkt när de kommer dit riskerar de ingenting
    ja, haha - de får väl göra det! De är ju också där i 2 dagar så vore ju f-n om den skulel va slut båda dagarna!!
  • Du och Jag ver2
    Smultronhjärta skrev 2010-04-08 13:51:18 följande:
    Just ja, idag blev till och med jag sugen på Gekås "tripptrapp" för nu finns den även i svart Dock har de höjt priset till 569:-
    hahahahhahahaha  DRIVER du med mig?!?!? Det var ju en svart vi egentligen ville ha!!! Men, nu får vi en vit hemlevererad imorn! Så vi får nöjja oss med den!!!
  • Du och Jag ver2
    Ville Mor skrev 2010-04-10 22:17:16 följande:
    Tack för svaret! En sån ska jag beställa med budet. Hur är storlekarna? Fodrad eller ofodrat skulle jag frågat med? Sonen har 92 i de flesta kläder med 86 i vissa byxor, han har korta ben. Törs man dra till på en 98 då? 
    den är ofodrad!

Köpte en 92 å en 98 till dottern - drar 86/92 nu. Hon har 92'an på dagis å 98 hemma - å sen funkar jättebra - så rekomenderar nog 98!
  • Du och Jag ver2

Hoppas på att de får in pickaboo overallerna igen - för de är verkligen suveräna! Å visst fanns de väl i ganska så stora storlekar?!

Ang bebis i varuhuset (som jag svor för mig själv att aldrig ha...men eftersom jag fick en till lugn bebis å var såååå shoppingsugen i höstas så blev det så ändå!) så hade jag min 4mån bebis i sele - funkade jättebra. Tog oss tid att amma i lugn och ro - trots att det var smockat me folk! Men, beror nog mycket på hur bebisen är!

Haha - dock sista vändan så fick jag ställa mig å amma i kön på g ut Det gick det med!!

• Du och Jag ver2
    Smultronhjärta skrev 2011-03-04 21:35:51 följande:
    Största var 104..

Jag ska dit en sväng i helgen eller måndag- smått sugen även om jag var där för två veckor sedan, dessutom behöver vi ingenting
    oki - å det är det jag vill ha!!!

Å putt på dej, tänk om man bara kunde åka dit å strosa lite när man ville!

Nåja, har Ikea 5 min bort bara iaf...
Svar på tråden Gekås vol 14