Inlägg från: zasata
|
-
-
Nån som vet om det finns "barnvagnmuff" på Ullared?
-
vet du när? och pris?Smultronhjärta skrev 2011-01-05 21:13:24 följande:har funnits iaf
-
funderar på att åka förbi i morgon om det är billigt..
-
jaha, är det? *suck* åker hem på lördag, öppet då?Smultronhjärta skrev 2011-01-05 22:10:32 följande:Jag har faktiskt ingen aning om den finns nu men den var billig,svart och skaplig när jag kikade på den.
Imorgon är Gekås stängt
Men annars så är det lite folk just nu så du kanske kan kika förbi på vägen hem..alltid hittar man något
-
kanske blir en liten tur då.. finns det några andra måsten nu?Smultronhjärta skrev 2011-01-05 22:12:47 följande:Öppet 7-17 på lördag
-
ingen som ska ner fr¨n Göteborg och vill köpa jackan för mig ;) ?
-
weeeeiii åke i morgon... är där vid öppnig ä något cafe öppet då?
-
Hur tror ni det ser ut 23dec?
-
skulle nog vara där antingen jätte tidigt, nån timma innan eller på eftermiddagenLoth skrev 2011-11-25 14:44:57 följande:Vi är så smarta så vi ska ner imorgon och det känns ju som upplagt för mycket folk. Är det en idè att komma ner när de öppnar eller är det smartare att åka senare tror ni? -
Är det någon i Göteborg som skall åka och i så fall skulle vilja köpa advenskalender för mig? Skall åka i december men vill gärna ha den innan. Och då jag inte får lägenhet fören 1 decemer känns det dumt att åka till Ullared innan.
Och vet ni vad dom kostar? här i stan kostar dom ju 199-249 =/
-
Tänkte åka måndag, 3 december... Hur tror ni det är med folk om man är där vid 7-8 på morgonen?