• Dundermamman

Gekås vol 14

Majlo skrev 2010-10-15 08:56:39 följande:
    Imorgon blir det troligtvis Ullared för mig. Laddar!!!!
    Jag också
    Min inköpslista är nu ett helt A4-ark fullt
    Måste klicka in på internetbanken och fylla upp visa-kortet
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Dundermamman
    Mareldsbarn skrev 2010-10-16 11:06:44 följande:
    Hmm.... säljer dom dammsugaren på Gekås? Är dom bra och till vilket pris? Vet ni det?
    Ja, de hade en 5-6 stycken olika! Vi köpte en liten bosch ( http://www.bosch-home.se/produkter/dammsugare/dammsugare/BSN1700.html?source=browse ) som vi ska ha i vår båt! Riktpriset enligt Bosch´s hemsida är 889:- och vi gav 499:- på GeKås

Vi var där när de öppnade idag, stod i kö i ca. 10 minuter innan vi kom in! Lugnt och skönt därinne tills runt kl.9 då det började bygga på! När vi var ute med de 2 första fulla kundvagnarna kl.10 var kön från det stora kundvagnsgaraget och ner mot parken och när vi körde hem kl.14 var kön runt hela den nedre parkeringen... förbi NetonNet och ner mot parken! Då var det 3 timmar innan stängning! Jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande!

Hur som helst gjorde vi många fynd, fick undan de festa julklapparna och kom hem 12.500:- fattigare
  • Dundermamman
    Längtandsfull skrev 2010-10-17 13:25:04 följande:
    När det gäller kassaköer så förstår jag inte varför alla ställer sig i mittenkassorna??
    Det är ju dom som dom flesta hamnar på automatiskt men vi går alltid upp längst till väggen bland handdukar och där är det nästan ingen gö alls.

Köade i 5 minuter till kassan igår och i mittenkassorna var det garanderat kö på över en timme..
    Precis så gör vi också ... och väljer de kassorna längst ner mot utgången i själva sicksackmöntstret av kassor!
    Var väldigt många som inte fattade att det är kassor "mellan" kassorna ...eller hur man nu ska uttrycka det Obestämd ....
  • Dundermamman
    Maria84 skrev 2010-10-17 19:09:52 följande:
    Nån som vet om de har legospelet Ramses pyramid och vad det i så fall kostar?
    Japp, köpte det i lördags... 249:-
  • Dundermamman
    Solan01 skrev 2010-10-17 19:30:23 följande:
    Jag undrar också om Bosch Tassimo: Vad kostar den?
    1299:-  och kapslarna kostade 44,95:- per förpackning!
  • Dundermamman
    Tingeling1981 skrev 2010-10-19 20:33:41 följande:
    Nån som vet om de fortfarande säljer spelande och blinkande sängmobil med fiskar från Fischer Price?? (Kostar 299kr). Köpte där för 2 månader sedan, gick sönder efter 1 vecka och är för stort för att jag ska hitta nån kartong till det, går ej att montera isär helt som från början, så tänkte reklamera det på lördag och vill sååå gärna ha en likadan i utbyte =).
    Den fanns i lördags
  • Dundermamman

Någon som vet om de säljer Skeppshults stekpannor i gjutjärn på Gekås? Pris?

Jag är ute efter en 28 cm med raka kanter, se bild... 

Det spelar ingen roll om det är stål-, silicon- eller trähandtag... bara det är raka kanter

• Dundermamman
    Kiira skrev 2011-11-08 21:13:04 följande:
    man åker förbi skeppshults tillverkning på vägen till ullared om man kommer från värnamo hållet...  tror de har fabriksförsäljning  oxå..

Jo, jag vet det och kommer det hållet MEN jag åker på lördag och det är stängt när jag åker förbi

De har öppet 10-16 och jag kommer att åka förbi runt 6-6,30 på morgonen ... och åker troligtvis hem när de har stängt för dagen!

Därför var min tanke att de kanske säljer Skeppshults varor på gekås    
  • Dundermamman
    Ã?sa 548 skrev 2011-11-09 13:04:15 följande:
    Dundermamman dem finns och är nog billigast i Sverige på dem. För de så kallade outleten är mkt dyrare på dem i alla fall, så köp en där nere. Brukar alltid finnas inne.

Åhh, tack! Vad glad jag blev
  • Dundermamman
    chicopico skrev 2011-11-09 16:01:21 följande:
    Om du går in på gekås hemsida så kan man läsa senaste numret av tidningen Ulla där och i den har dem en bild på en skeppshult stekpanna och dem skriver även att dem säljer dem där...

Tack, låter jättebra

Förhoppningsvis kan jag tjäna nån krona... här hemma kostar den 469:- 
  • Dundermamman
    Veronica 223 skrev 2011-11-09 23:40:42 följande:
    Jag har för mig att de låg mellan 3-400:- så en liten slant spar du ju om du ändå ska dit, jag hjälpte en herre som skulle köpa en stekpanna till sin fru när jag var där för två veckor sen, och har för mig att de låg däremellan beroende på modell.

Okej, kostar de under 400:- så är det ju ett fynd
    Jag vill helst ha den som är 28 cm med raka kanter ... får väl se hur utbudet är på lördag!

Tack för ert engagemang  {#emotions_dlg.flower}
  • Dundermamman
    agas skrev 2012-02-06 22:06:23 följande:
    Hur är det med stora storlekar på ullared? På kvinnoavledningen.. typ 58-60 ? Finns det?

Ja, det finns en särskild avd. med större kläder, fanns även i 58/60 om jag inte missminner mig!

Jag har själv köpt nåt i 46/48 där och upplever de kläderna väldigt stora i storleken!  Tror nog din syster kan ha 54/56 i  de kläderna
Svar på tråden Gekås vol 14