• UnDeuxTrois

Gekås vol 14

Var på Gekås idag, var helt okej med folk, man behövde inte trängas allt för mycket. Hittade flera böcker (nya pocket kostar 39 kr), kalastillbehör till dotterns kalas, presenter och kläder till dottern, shorts till mig själv, byxor till gubben osv.

• UnDeuxTrois

Det finns nån bärsele och en sjal.

• UnDeuxTrois

Hur är det med tillbehör till Lundby dockskåp? Har ett gammalt som jag skulle vilja fixa till åt tösen. Finns det möbler, dockor, tapeter, golv/mattor .... annat?

• UnDeuxTrois

Nån som vet lite mer om dockskåpssortimentet (Lundby)? Finns det dockor t.ex.? Priser?

• UnDeuxTrois

Det finns åtminstone Lundby-tillbehör, bebisar, kök, köksmöbler, soffor, lampor, generator såg jag sist.

• UnDeuxTrois

Någon som vet om någon av de barngrindar som finns på Gekås är av "tryckfast-varianten"? Så man slipper skruva i väggen.

• UnDeuxTrois

Någon som vet om det finns miniväxthus, grönsaksfröer, såjord osv. än?

• UnDeuxTrois
    Tezz80 skrev 2011-01-16 21:00:15 följande:
    såg åtmistone fröer idag, tror att miniväxthus fanns oxå men tveksam till jord men å andra sidan var det inget jag tittade på utan jag gick bara förbi de sakerna idag
    Okidok, tack!
  • UnDeuxTrois
    New mum skrev 2012-08-17 21:29:50 följande:
    Är det nån som kan säga mig hur kvaliteten på gekås overaller är? Tänkte köpa till en 41/2 åring som älskar att rulla sig i snön. Håller dem värmen och vattentäta? Vet nån vad dem kostar och vilket märke det är? Vattenpelare?
    Gekås har ett eget märke som heter On the Peak. Har för mig att det tillverkas i Sverige och ska vara som Everest i kvaliteten, som säljs sportaffärerna.

Vi har haft jackor av det märket, det har varit bra, inget att klaga på. En overall går på typ 3-400. 
  • UnDeuxTrois

Nån som vet om det finns Barbiehus på Gekås? Pris?

• UnDeuxTrois

Jag åkte upp på söndagen och köpte bl.a. Barbiehuset för 399 kr. Exakt samma kostade 695 på Fyndmagasinet i Varberg (vilket väl ska föreställa vara en butik med bra priser på leksaker). Det var lagom med folk, perfekt att handla.

• UnDeuxTrois
    middiz skrev 2013-01-04 07:25:04 följande:
    Hur mycket billigare är det med Barbie på Gekås..?
    Mkt billigare. Min erfarenhet: Köpte en "brud"-Barbie för 100 kr mindre än i affären hemma (ca 1 år sedan). Nu i jul köpte vi ett Barbie-hus för under 400 kr som kostar 650 hemma ....
Svar på tråden Gekås vol 14