• Kinne79

Gekås vol 14

Fredriks Mamma skrev 2010-06-18 19:08:52 följande:
    Men faktiskt...... så köper jag hellre på tradera, lite dyrare än ullared. Då jag inte har möjlighet att köpa på Gekås.

Det blir ju lättillgängligt på tradera, jag får min vara, lite billigare än vanlig butik, och nån tjänar några kr på det. SÅ mig stör det inte.

Men om man har möjlighet att handla på gekås, så är det kanske skillnad.

Jag hade en fundering tidigare, om  lillamyran.se köper fr ullared, eftersom de har så sjukt billiga klädesplagg (och annat).
    Har du handlat från lillamyran? Funka det bra? Det var ju väldigt billigt.
  • Kinne79
    Fredriks Mamma skrev 2010-06-18 21:42:36 följande:
    Ja, men jag har inte fått paketet än. Beställde 28 maj!!!

Har bara fått ändrad orderstatus till "Skickad", få se nästa vecka!
    Ok! Då får jag fråga senare igen.
  • Kinne79

Ska till Gekås en sväng i helgen och tänkte då ta med lite saker som jag köpte i maj och lämna tillbaka, men såg på kvittot att det bara var öppet köp i 30 dagar, stämmer det verkligen? Så besviken jag vart, tänkte i min enfald att det garanterat var längre tid eftersom folk åker så långt. Ikea har ju 3 månader och Dressman har ju tom 6 månader.

Är det någon som lyckats lämna tillbaka saker efter 30 dagar?

• Kinne79

Då gör jag en chansning och tar med mig grejerna, vissa av dom är deras bassortiment så då får jag bara hoppas resten finns kvar. Vore trevligt så kan man köpa nya saker istället.

• Kinne79

Var på Gekås idag och det gick hur bra som helst att lämna tillbaka sakerna jag köpte i maj.Glad

• Kinne79

Någon som vet om pekboks serien Olle och Ellen sjunger av Catarina Kruusval finns på Gekås och isf pris?

• Kinne79

Hur upplever ni Gekås storlekar. Jag köpte byxor till dottern som har 68 just nu. Byxorna jag köpte var i strl 74 och när jag provade dom så var det inte mycket växmån, upplever ni kläderna som små?

• Kinne79
    Zäta skrev 2011-09-25 19:24:37 följande:
    Just bebiskläder brukar vara väldigt stora på Gekås enligt mina erfarenheter.

Åh, suck. Synd på fina byxor, tråkigt att hon förmodligen inte kommer kunna ha dom länge och så står vi utan byxor igen :(
  • Kinne79

Men visst fanns det underställ uppe på hyllorna längs med väggen, där även fleeceställen brukar ligga. De började dock på strl 86 så jag kollade inte så noga.

• Kinne79

Kan man reklamera på Gekås utan kvitto? Har en One The Peak jacka som jag skulle vilja reklamera, det är väl deras eget märke så då borde det väl gå tänker jag.

• Kinne79
    Minttu skrev 2012-03-15 20:00:44 följande:
    När jag ville reklamera utan kvitto ( samma märke) gick de inte med på det.

Äsch då, får väl rota runt lite och se om jag hittar kvittot, brukar spara dom men tyvärr inte på något bra ställe.
Svar på tråden Gekås vol 14