• anette 81

Gekås vol 14

Solan01 skrev 2010-09-20 18:22:11 följande:
    De hade en stor Igglepiggle-docka och ett paket med figurer (Igglepiggle, Upsy Daisy, de tre Tombliboerna och Makkapakka, eller hur det nu kan stavas   ), ca 5-10 cm höga för 70 kr. Vet inte vad den stora dockan kostade, men jag minns att jag tänkte att det var väldigt billigt mot vad den kostar i vanliga affärer.
    dom har inte den där flygande grejen
    luftskeppet Pinky Ponk
  • anette 81
    Solan01 skrev 2010-09-20 18:22:11 följande:
    De hade en stor Igglepiggle-docka och ett paket med figurer (Igglepiggle, Upsy Daisy, de tre Tombliboerna och Makkapakka, eller hur det nu kan stavas   ), ca 5-10 cm höga för 70 kr. Vet inte vad den stora dockan kostade, men jag minns att jag tänkte att det var väldigt billigt mot vad den kostar i vanliga affärer.
    okej tack
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2010-09-20 19:19:41 följande:
    Stora Igglepiggle kostar 69,95..På Coop här kostar den 499:- och på leksaksaffären ännu mer
    du vet inte om dom har den där flygande grejen luftskeppet Pinky Ponk?
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2010-09-20 20:02:32 följande:
    Japp- vill minnas att den kostar 549:- säljs med tillhörande släp
    Grålle skrev 2010-09-20 19:58:08 följande:
    Någon som vet om de har Micki spis med diskbänk (minikök) och vad den isf kostar?
    Nope- endast den enkla spisen från MickiDe har iaf haft det,i mindre variant. Jag är inte så insatt då min son inte gillar drömmarnas trädgård
    tack
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2010-09-27 20:20:24 följande:
    Det fanns en skitfin kofta från Svea som jag gärna ville ha men jag får krupp om det är minsta lilla ull i så den fick hänga kvar..Just nu finns det såklart massor med koftor och stickat-mkt med kort ärm/längre modeller/stora kragar/längre baktill. Jag provade mängder men fastnade bara för två.

Denna vinterjacka såg jag på långt håll just därför att den påminner mkt om "Carlingsjackor"..Grön med blått glansigt foder,grova dragkedjor,sydda detaljsömmar,stor luva och "slät" i modellen-får se om den får stanna kvar eller åka tillbakaDrömmer
    har dom mycket svea kläder?
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2010-09-27 20:31:52 följande:
    Stället där Sveakläderna hänger är väldigt litet men däremot så har jag varit på Gekås tre ggr senaste veckorna och det har inte varit samma sorts kläder som säljs då-så jag tror att de har en hel del kläder men inte mycket av varje sort
    okej
    jag ska försöka att åka ner till Ullared nästa år
  • anette 81
    Bambusa skrev 2010-10-15 09:44:34 följande:
    rosa åkpåsar fanns i onsdags iaf..
    vill se bilder på shoppingen
  • anette 81

synd man inte kan se webbkameran på kön

• anette 81

Kö kameran verkar aldrig funka när det står mer än 1 timmes kö
    verkar lite skumt

• anette 81

Är det inte konstigt att kö kameran på hemsidan aldrig funkar när det är kö??

• anette 81
    mrseriksson skrev 2010-10-30 12:35:19 följande:
    Även om det står X på kameran tryck ändå....för jag ser den långa kön....:)....prova och tryck bara
    nu såg ja
  • anette 81
    Bellbox skrev 2010-10-30 16:39:52 följande:
    NU funkar webkameran för det är ju ingen KÖ nu
    ja något skumt är det
Svar på tråden Gekås vol 14