• Peak

Gekås vol 14

me vad mycket snack det är i bildtråden, varför kan den inte bara innehålla bilder!?
    Man får ju mer tips på saker i ge-kås blogg än i BT här där det bara är en massa prat! Trist för det är kul att se bilder - speciellt då man inte kan åka själv utan ska skriva lista och skicka med mamma!

Någon som varit där nyligen och sett om de har kvar "döskalletröjorna"? Vill ha en svart men fick en beige Flört

• Peak

Vad tror ni om söndagen efter midsommar 26/6  - är det mycket folk eller är många på resande fot på annat håll då så det kanske går att vara där utan att bli ihjälklämd?

Gillar jan-mars annars då det är lugnt och skönt med Ge-kås mått mätt Glad

• Peak

Nån som har koll på bilstolarna?

Var på Ge-kås häromdagen och fick stresshandla lite då min man hatar stället (var inte planerat att åka dit i förväg Flört) Men hittade en bilkudde och vill minnas att det stod 89,95 (eller liknande) på skylten så jag tog en i farten typ eftersom vi behöver en extra som reserv då vi annars har bakåtvända stolar fortfarande. Så det var inget måste - när jag sedan kom hem har jag betalat 299:- för den och då hade jag inte tagit den om den kostat så "mycket"...
    För en bilkudde kostar ju tex på Biltema 119:-
    Känner mig lite lurad nu..

Nån som har sett andra stolar där om den jag tog låg fel eller såg jag fel på priset? Det var tydligen en Fischer price jag fick tag i.

• Peak
    7 michelingodingar skrev 2011-08-06 08:39:22 följande:
    vi har bägge sorter och de är köpta från ge-kås och inga håller tätt från vatten tyvärr
    håller med, köp ordenliga och lägg pengarna på ett par så håller de barnet torr och varm!
    Min erfarenhet är att det går åt en hel del vantar från Ge-kås annars, köpte ett par som klassas som vattentäta från danska Mini A Ture i vintras och sonen var både varm och torr om händerna, behövde aldrig in i torkskåpet på dagis ens! (inte overallen heller!)
  • Peak
    jojojojojo skrev 2011-08-08 07:18:47 följande:
    Vad kostar dockvagnar? Gärna med ställbart handtag, inte paraply sulky

Och så frågar jag om pottor igen, någon som testat de? Hur är dom för barnet?
    har de någon särskild potta där eller vad menar du?
    Jag köpte pottor där när min son skulle potträna, var väl som vilken potta som helst!? Skrattande
  • Peak
    obelix skrev 2011-10-07 19:35:09 följande:
    Finns mycket till halloween? 
    Även servetter och annat "pynt" som kan passa på en halloweenfest? 
    jo det finns saker till Halloween. Mamma var där igår och köpte lite sådant!
  • Peak
    li123 skrev 2012-03-05 13:47:38 följande:
    Igår hade de WS i strl 80-120 eller så vad jag såg. Fanns i lila och rosa färgskala där jag kollade. Kostade nog 129 kr vill jag minnas. Tyckte de var snygga.
    Tack för svar - skulle vilja ha en marinblå eller röd gärna utan några "krusiduller" ;)
    middiz skrev 2012-03-05 17:00:33 följande:
    Kom på en fråga till!

Kan man betala först kontant och sen ta resten på kortet?
    Det brukar man kunna göra i de flesta större (som mindre) butiker så det tror jag absolut!
Svar på tråden Gekås vol 14