• flumbullen

Gekås vol 14

SofiJ skrev 2010-08-24 19:06:23 följande:
    Jag ska till Ullared i början av oktober och jag har snöat in mig på dessa produkter: www.spoketlaban.com/
    Har förr mig att jag såg något av spöket Laban sist jag var där, men är det någon som vet om det fortfarande finns?
    Särskillt Lilla Anna tycker jag är skitsöt o skulle vilja ha spjälskyddet o bäddsetet!

Jag har redan börjat kolla på saker, trots att jag inte vet säkert att jag är gravid än, hoppas att vi har lyckats o får ett plus i början av september. Så det blir en överraskning för mamma (som ska med upp) när jag frågar henne om råd vilka bebissaker man behöver köpa! =D
    Åh vad roligt. Minns den känslan. Hoppas att det blir ett stort Plus!
  • flumbullen

Ringde precis kundtjänst och frågade om de visste om de skulle få in regnoverallen igen, men det ville dom inte svara på. Rynkar på näsan Jag frågade ju inte om priser eller nåt utan bara om den skulle komma in igen.  Börjar kännas som att man snart får titta nån annanstans...

• flumbullen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 20:47:11 följande:
    Jag och barnen tog en sväng till Ullared idag också.. Nu har det kommit in svarta Viking för 550:- på Sko-Boo, Kavat vinterskor likaså..
    Jag köpte tidigare idag dessa på Ellos med 50%
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

På Sko-Boo kostar de 469:-

Sen köpte jag Tretorn gummistövlar till dottern för 49:- också
    Vad e det för 50 %???  Flört
  • flumbullen

Bläddrade igenom nya numret av Ulla som hastigast och såg då en jättefin barn overall i limegrönt(såg det ut som iaf). Någon som sett den där nere? Ev pris och/eller erfarenheter av den?

• flumbullen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-17 09:03:41 följande:
    även 4166 eller 4176
    Tack så mycket!

Puffar lite!
    flumbullen skrev 2010-09-17 08:00:04 följande:

Bläddrade igenom nya numret av Ulla som hastigast och såg då en jättefin barn overall i limegrönt(såg det ut som iaf). Någon som sett den där nere? Ev pris och/eller erfarenheter av den?

• flumbullen
    Guslageran skrev 2010-09-17 14:53:49 följande:
    Några av mina inköp i onsdags finns att titta på i mitt bildgalleri
    Shit vad fin den svarta overallen var! Vilken storlek köpte du? Pris? Känner nästan att jag får tidigarelägga mitt besök...
  • flumbullen
    charmmiss skrev 2010-09-18 22:05:07 följande:
    ok, men imorgon hoppas jag att alla är och röstar, så då blir det nog folktomt
    Samma här, åker oxå ner morgon!
  • flumbullen
    Bambusa skrev 2010-09-25 21:03:56 följande:
    nån som har koll på vattenpelare på pick-a-boo ?? dottern hade sin overall på sig idag, (tvättad en gång bara) och de va fuktigt igenom, hon satt i vagnen när de regnade,normal mkt, inte spöregn..  gick in i en affär, ut igen osv.. hade fleece under, så hon va inte blöt inpå huden, men ändå inte så skojj.. nästa gång blir de galonisar!!
    Oj! Min son har haft sin på dagis sen i april och har aldrig varit blöt! Personalen älskar den! Men jag tycker det är fascinerande att vi är ett par stycken som fått höra av personalen på gekås att dom snart ska komma in igen, jag hörde det för 2 månader sen!, men dom kommer ju aldrig... nu e ju säsongen snart slut iaf.
  • flumbullen

Hejsan!

Nån som varit där nyligen och passerat mammakläderna? Tänker i första hand på lite festligare klänningar om det fanns?

• flumbullen
    älskarlivet81 skrev 2011-10-17 16:44:47 följande:
    Jag var där med min gravida kompis och precis som när jag var gravid tyckte jag att utbudet nu också var uruselt!
    Ok, misstänkte väl det men man vet ju aldrig.
  • flumbullen
    Veronica 223 skrev 2011-10-17 21:51:39 följande:
    Finns inget festligt, inte ens kjol eller byxor, bara leggings och olika toppar.
    Bubblan2 skrev 2011-10-17 22:10:00 följande:
    Min gravida syster och jag var där i några minuter...
    Inte mycket snyggt, som redans krivet men däremot hade de "Fragile” Lundmyr-tröja som jag tror kostade 199:-.
    Ok. Tack så mycket.
  • flumbullen
    littlemisstrouble skrev 2012-09-30 09:12:07 följande:
    tinkywinky

visst var det dåligt med utbud i mammakläder och babykläder. Sortimentet har blivit mycket sämre. Amningströjor hade dom inte en enda de två sista gångerna jag har varit där.  

Håller med! Har aldrig sett några amningskläder där.

Är det förresten nån som sett om de har en svart bobby car och vad den kostar?
  • flumbullen

Är det någon från Göteborg som ska ner snart? Trodde jag hade skalset/överdragskläder kvar sen storebror men det fanns ju inte och jag ångrar så att jag inte köpte när vi var nere i påskas.

Svar på tråden Gekås vol 14