Gekås vol 14
Är det någon av er som vet om de har Family Fresh Smurf-tvål/schampo?
Eller annat i bad och dusch med smurfar på.
Är det någon av er som vet om de har Family Fresh Smurf-tvål/schampo?
Eller annat i bad och dusch med smurfar på.
Tessou: Tack för svar om smurfar! Då håller jag tummarna för att det fortfarande finns nu då.
Jag har en småtting som önskar sig ett smurfkalas.
Är det någon som vet vad som finns i smurfväg förutom leksaker och servis på babyavdelningen? Finns det klistermärken, till exempel?
Och har någon av er koll på om de har fina pussel (inte barnpussel) 500-1000 bitar?
Är det någon som har varit dit den senaste tiden och vet om de har vit barnspis på leksaksavdelningen?
Ja, skooboo har Kavatskor.
Någon som har koll på Muminutbudet för baby och barn? Kläder, leksaker, lakan osv.
Och vet någon om BH:arna börjar från storlek 70? Vet att de hade 75 som minsta storlek i amningsbh:ar när jag var där för ett par år sedan, men nu ska det väl vara dags att fylla på med såna som inte kan öppnas.
Tack, Lindie!
Är det någon som vet hur prisvärt Pet shop är jämfört med näthandel?
Och har de My little Pony och/eller Filly?
Tack, Tattyn!
Är det någon som vet om de fortfarande har LEGO förvaringsbackar, de som ser ut som klossar. Och vilka storlekar i så fall?
Ursäkta tjat, men vet någon om de fortfarande har legos förvaringslådor (de som ser ut som stora klossar)?
Tack för svar, Substitutet!
Är det någon som råkar veta vad de har för utbud av My Little Pony?
Leksaker, kläder, lakan osv. Har smått besatt flicka hemma.
Kom på att livsmedel utökats sen jag var dit förra året. Är det någon som vet om det lönar sig att gå och leta reda på kaffe och te? Finns det, och är det så pass bra märken och priser att man vill bära hem några?
Och My Little Pony, är jättenyfiken på vad som finns! (får veta om två veckor, men vill ju drömma lite.
)
Ok, tack Substitutet!
till hösten; tack!
Så roligt att läsa. Det är just prinsessan som står högst på önskelistan här hemma.
Vet ni om det finns vattenkokare med termostat? Alltså där man kan ange hur mycket vattnet ska värmas upp.
Och finns det prylar/leksaker från Sofia den första?
Är ett pärldraperi något man kan hitta på GeKås?
(om någon har tips på vart man annars kan hitta, så tar jag tacksamt emot. Det blir ju hur dyrt som helst att köpa pärlor och göra ett själv.)