• Hannajo

Gekås vol 14

Om en vecka i morgon så åker vi! Håller som bäst på att kolla igenom barnens kläder för att se vad som behövs. Får se om jag hinner med något annat än barnkläder och leksaker den här gången, jag brukar fastna där.

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo
    2barnsmorsa skrev 2010-09-05 15:56:07 följande:
    JAg vet att det är långt tills dess men brukar det vara mycket folk på mitten av mars? Tänkte om man sklle åka den 12-13 mars...
    Mars brukar vara en bra månad om man inte vill trängas mycket.
  • Hannajo

Maximilia: Är ute efter överdragsbyxor till dottern, skulle softshellbyxor kunna fungera? Eller är de varma? Vill ha något hon kan ha nu när de ska ut i skogen.
    3 i 1-jackor, innebär det att det är foder som går att ta bort och ha enbart, eller?

• Hannajo
    TrolleMuppen skrev 2010-09-08 21:21:25 följande:
    Hannajo, de har alltid haft kanonbra överdragsbyxor de gånger jag varit på Ullared! Tror att Softshell är lite varma om hon ska ha dom ute i skogen nu. Ska du till Gekås snart? Va har din dotter för storlek? Jag har 2 par nya överdragsbyxor i rosa och svart i strl 74/80 och 86/92 på T  med hängslen som går ut imorgon och inte uppe i alls mycket=) Har haft de i andra storlekar också och tycker de varit riktigt riktigt bra !!!
    Tack för tipset men hon har 122! Hoppas jag hittar byxor, ska dit på lördag.
  • Hannajo
    Ville Mor skrev 2010-09-09 18:41:45 följande:
    Hittade faktiskt på båda ställena sist jag var där. De bland köksakerna var ett set med riktiga bestick fast i miniformat...
    Ok, tack! Jag får leta!

Är Blå fiket stängt?
  • Hannajo
    sweetlina skrev 2010-09-10 07:53:18 följande:
    funkar softshell även på vintern?? finns de termobyxor, svarta helst som man kan köpa löst, alltså utan jacka till???
    Jag har hittat svarta termobyxor när jag har letat, så jag tror det finns.
  • Hannajo
    kobebis skrev 2010-09-10 19:59:22 följande:
    Planerar en tripp till Gekås i slutet av oktober början av november. Ska sova över. Frågan är om det är bäst att åka fredag-lördag eller söndag-måndag. Vad tror ni?
    Är väl höstlov då på många ställen, kan vara mycket folk när som helst då.
Svar på tråden Gekås vol 14