• Ledilnaan

Gekås vol 14

Babydreamer skrev 2013-11-13 10:24:32 följande:
    Ska till Ullared sista helgen i November och just nu känns det som ett självmordsuppdrag eftersom alla boenden är fullbokade :( kommer ju vara sinnesjukt mycket folk... Men har inget val för det är enda helgen vi kan åka och jag har en sambo som gärna vill följa med och eftersom han jobbar raka veckor så är dxet helt omöjligt att komma iväg mitt i veckan... Får hänga på låset och hoppas att folk är morgontrötta den helgen...
    Om ni kan, så åk dit på söndagen, då har folk börjat åka hem.
  • Ledilnaan

Någon som vet om Mario Kart till Wii finns och vad den kostar!?
    Har den nunchuck och remote? Pris på dem isåfall

• Ledilnaan
    IdaN skrev 2013-12-09 19:30:38 följande:
    Hur är det med folk på lördag tror ni är det lönt att tänka tanken att åka dit då ens?
    Det är inte mycket folk alls i december, ska själv dit i helgen
  • Ledilnaan
    hysteria skrev 2013-12-18 15:14:04 följande:
    Usch jag är i valet i kvalet om jag ska åka till Ullared på lördag eller inte, jag är inte så förtjust i trängsel, kö och elände, så det kanske är lika bra att låta bli. Men har ju en del klappar kvar att köpa och det lär ju vara samma kaos var man än ska ?!
    Jag var där i söndags, det var INTE mkt folk, visst var det folk, men man kunde gå utan att behöva krypa fram. Och nu på lördag lär det vara ännu mindre folk, alla är upptagna hemma och fixar inför jul.
  • Ledilnaan
    husbyggemama skrev 2014-01-06 19:04:22 följande:
    Dom hade inga stora polisstationer eller brandstationer den 2 jan när vi var där. Tyckte att de hade många lite mindre saker men inga sådana där stora för 6-700 kr i lego city. Priserna är som någon annan sa billigare än hemma.
    När jag var där i december så fanns det massor med stora legocity, kan vara lite utplockat kanske nu efter jul!?
  • Ledilnaan

Jag var i Ullared i fredags och reagerade på att de har minskat ner leksakerna ganska mycket, någon som vet varför?

• Ledilnaan
    annnamamma skrev 2014-04-26 07:22:14 följande:
    Någon som vet om det finns traktor och släp (tramptraktor, ganska "äkta")? Vad kostar dom?
    Jag fick mail av lekmer.se idag, de säljer just nu traktor med släp för 599 kr.
  • Ledilnaan

Nu under semestern så kommer det vara extremt myket folk, de brukar sätta rekord i juli på hur många människor som besöker varuhuset.

• Ledilnaan
    Mrs B skrev 2014-07-06 09:38:38 följande:

Någon som vet om Gekås har liggunderlag och sovsäckar, barn och vuxen, samt pris på detta?

Vet att de har, vet tyvärr inte priset.
  • Ledilnaan
    sesssa skrev 2014-07-30 10:49:54 följande:

Någon som vet om gekås har brio järnväg och tåg? Och om dom har bra pris på det?

Det finns en heldel brio järnväg med tåg oh priserna är billigare än i vanliga affärer.
  • Ledilnaan
    Line85 skrev 2014-07-20 17:50:36 följande:

Någon som sett om de har bebissaker av märket pumpkin?

Nope, inget av pumpkin fanns när jag var där i söndags.
  • Ledilnaan
    Scratt skrev 2014-08-30 19:46:18 följande:

Någon som vet om dom säljer blommor inne på varuhuset? Och hur priserna är om på det isåfall, om man ska jämföra med typ plantagen?

Vet att det säljs blommor, har dock inte kollat på priserna

• Ledilnaan
    Scratt skrev 2014-09-02 16:00:05 följande:

Okej, tack.

Någon som vet vilken avdelning blommorna finns på?

Blommorna finns precis innan godiset.
  • Ledilnaan

Jag var där igår, det var inte alls mycket folk.

Swadika skrev 2014-09-30 14:33:45 följande:

Någon som vet när det börjar bli lite mindre folk igen? Är det fram till julafton, eller dagarna innan? eller efter, haha :) 

Flyttar den 1 januari så skulle vilja hinna dit innan men kan inte åka förs i december men vill inte åka när det är för mycket folk, blir så stressad då, haha :)

Jag brukar åka i slutet av nov, början av dec, och det brukar inte vara så farligt med folk. De har inte tid att vara på Gekås, utan de är hemma och grejar inför julen. Åk i mitten av december, då är det ännu mindre folk. Dagen innan julafton är det tydligen nästan dött där.
  • Ledilnaan
    Swadika skrev 2014-09-30 22:35:53 följande:
    Så den 18 december borde vara hyfsat lugnt? eller är det för långt ifrån jul :)
    Det är ett kanondatum att åka.
  • Ledilnaan
    Tibell skrev 2014-12-28 20:01:03 följande:

Gekås på tisdag... Bra eller dåligt ?
    Hade egentligen tänkt åka i januari men shoppingsuget börjar bli allt för stort !

Inte bra alls, brukar vara massor med folk i mellandagarna.

Svar på tråden Gekås vol 14