• Tessou

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-10-23 07:00:12 följande:
    OK...då kan jag säga att förra fredagen var extremt mycket värre..Så vi har nog olika definitioner av kaos
    Fast man blir rätt härdad av att jobba på stället kanskeDrömmer
    Tyckte inte heller det va speciellt mycket folk igår den tiden... då var det ju lugnt jämfört med på morgonen!

Jag blev jättebesviken på kläder till sonen... han har 92 och jag hittade EN tröja....
    Overallerna va inte heller speciellt snygga, enligt mig.. Kanske de grå-rutiga men näe... Hittade dock en efter lunch som va fin, det va den absolut sista som va kvar å i rätt storlek också (frågade om den fanns i fler färger å då berättade hon att det va sista!) - så det va nog meningen att jag skulle köpa den!

Ångrar att jag inte köpte en jacka åt mig därifrån......... Så om det finns någon vänlig sjäv Oskyldig som ska ner kommande dagarna å skulle vilja köpa den åt mig, så hör gärna av er!!!!! Betalar självklart frakten å kanske 20-50 kr som tack för hjälpen - om den nu finns kvar.
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Tessou skrev 2010-10-23 14:00:20 följande:
    Tyckte inte heller det va speciellt mycket folk igår den tiden... då var det ju lugnt jämfört med på morgonen!

Jag blev jättebesviken på kläder till sonen... han har 92 och jag hittade EN tröja....
    Overallerna va inte heller speciellt snygga, enligt mig.. Kanske de grå-rutiga men näe... Hittade dock en efter lunch som va fin, det va den absolut sista som va kvar å i rätt storlek också (frågade om den fanns i fler färger å då berättade hon att det va sista!) - så det va nog meningen att jag skulle köpa den!

Ångrar att jag inte köpte en jacka åt mig därifrån......... Så om det finns någon vänlig sjäv Oskyldig som ska ner kommande dagarna å skulle vilja köpa den åt mig, så hör gärna av er!!!!! Betalar självklart frakten å kanske 20-50 kr som tack för hjälpen - om den nu finns kvar.
    själ.......inte sjäv! Råkade skriva själv först å tog visst bort fel bokstav!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Köpte ett påslakanset i Fredags, dock i ''vanligt'' storlek.. så sonens farmor skulle sy det till hans säng.
    Men när hon öppnade förpackningen såg det inte alls ut som på förpackningen.... det fanns typ inga dinosaurier alls på det... Har bara sett sambons mobilbilder än.. men jag ska få tillbaka det.

Ska maila gekås och kolla om man kan få ett nytt!!! Nån som varit med om nå liknande?
    Kan visa bilder sen när jag får hem det.

ELIAS 090326
  • Tessou
    jojojojojo skrev 2011-08-19 11:08:24 följande:
    Vaccumpåsarna är bättre på biltema enligt min mamma. Hon har testat både från gekås och biltema!

Men oj vad praktiska dom är!
    Sökte efter vaccumpåsar på biltemas hemsida men hittar inget... Har inte alla Biltema såna kanske?
    ELIAS 090326
  • Tessou

Har någon sett någon väggklocka till barn?
    Undrar även om ni sett något fint jultyg eller julgardin som passar till barnrum??

ELIAS 090326
  • Tessou
    winters skrev 2011-09-21 09:08:14 följande:
    Fanns en gul electrolux tror jag att det var för kanske 159 kr i går, men jag vågar inte lova till 100 %...
    veh skrev 2011-09-21 11:39:33 följande:
    Fanns en mini-electrolux för ca 150 kr, tror jag. (Såg den när jag var där för några veckor sedan).
    Tack för era svar! Fanns det bara gul? Är det bara själva dammsugaren, eller följer det nå ''kulor'' med att dammsuga upp?
    ELIAS 090326
Svar på tråden Gekås vol 14