Gekås vol 14
Pippihus hade dem... Hmmm, vad sjutton kostade dem?? 299 kanske?!? Med reservation för fel... Figurer och inredning också. Även skeppet hoppetossa.
Pippihus hade dem... Hmmm, vad sjutton kostade dem?? 299 kanske?!? Med reservation för fel... Figurer och inredning också. Även skeppet hoppetossa.
Dockhuset Småland kostade också 299 kr...
Nä sortimentet varierar... Hoppetossa fanns igår.
Ja, det är ju så typiskt! Jag hade tänkt köpa en spidermandräkt som fanns i oktober. Men icke igår
Rebmetpes: Jag åkte själv och lämnade barn och sambo hemma.
Slemtorsk: Beror på vad du gillar för mat. Längst upp i Gekås finns en restaurang av typen IKEA. Sedan finns en sportsbar på entreplanet men mest plockmat tror jag. Utanför finns hamburgerhaket kvar samt restaurangen som mer har dagens. Sedan finns en annan restaurang bort emot BokOlle som serverar vanlig mat samt pizza, kebab. Kanske lite sunkit... Och sedan finns ju förstås en kinabuffe i samma hus som MQ.
Rebmetpes: Hahaha- samma här faktiskt. Vi båda älskar Ullared men vi har inte så långt så vi åker i omgångar
Mina barn funkade hyffsat i somras då 1 och 3 år.
Ta leksakerna först är mitt råd. Vid 10-tiden brukar det vara trångt där.
Småland kostade 299 kr i iktober
Någon som vet om de har Barbiehus?
Tack Lisa. Undrar om de har några olika eller en modell? Det verkar vara ett mindre hus.
Vyssanlulltassar 239 kr
Tilj75- mät barnen och ha med ett måttband. Storlekarna kan vara luriga. Mina handdukar är superbra så det är nog olika vilket märke man köper. Leksaker och hemmaprylar är toppen!
Jo, Panduro har flyttat. Det låg en väskbutik där innan och det ligger precis bredvid ingången till Gekås.
Finns Disneys docka Elsa från filmen Frost?
Fullt på parkeringen just nu.