• april79

Gekås vol 14

beccazin skrev 2011-09-21 21:46:19 följande:
    Finns paraplysulky på Ullared?

Pris?

Är det bra kvalité?

Någon som har bild?      
    Ja men minns tyvärr inte pris, ganska så neutral sulky!
  • april79
    Tensia skrev 2011-09-21 12:42:11 följande:
    Hej undrar om det är någon av er som vet något billigt och bra ställe att bo på en natt gärna i ullared, tyvärr var ju alla stugor uthyrda, när vi skulle åka =(
    Jag bor själv i Varberg och det tar ca 40 min med bil härifrån till Ullared. Så det beror ju lite varifrån ni åker, dvs. söderifrån eller norrifrån. Varberg är smidigt om ni kommer från t ex Göteborgshållet men kommer ni från Skåne är kanske Falkenberg bättre. Finns vandrarhem här, t ex Fästningens, Varbergs vandrarhem eller kanske finns det stuga att hyra i Apelviken, Apelvikens stugby, kan nog vara ganska bra pris höstsäsongen.

• april79
    MimmiL skrev 2011-09-25 23:20:03 följande:
    Puffar den här fråganSenaste svaret på priset är ett år gammalt, har någon nyare info än den här?
    veh skrev 2010-10-06 19:59:40 följande:
    329 kr för Braun-varianten. Sedan fanns det en annan av "okänt" märke för 149 kr, tror jag det var
    Har inte nyare info om pris tyvärr men det finns aboslut örontermometrar och till betydligt bättre pris än i vanliga affärer/apotek i vart fall! Finns de ej på barn så finns de bland teknikprylarna. Det var där vi hittade vår. 
  • april79
    Havsjungfrun skrev 2011-09-26 09:53:42 följande:
    Någon som vet om det finns märkessköldar och bärsjalar?
    Märkessköldar vet jag inte vad det är men har för mig att de har bärsjalar (eget märke). 
  • april79
    LeWi skrev 2011-09-27 13:10:12 följande:
    Halloj!

Är det nån som har koll på vad de har för Lego på Gekås nu?
    Har en 6åring på gång hemma och han önskar sig nästan bara lego så det vore kanske värt en tur...

Helt beroende på vad de har inne då!

Nån som vet?
    De har massa lego! En hel avdelning. Bra priser. Finns det mesta. 
  • april79
    Tensia skrev 2011-09-29 17:44:08 följande:

finns det sparkcyklar på gekås??

Ja det brukar finnas i alla fall!
  • april79
    anju79 skrev 2011-09-29 19:55:46 följande:
    Har de andra affärerna i Ullared söndagsöppet???
    Ja det har de! Men flera av dem, t ex sko boo stänger en timma innan Gekås. 
  • april79

Angående snitt eller ej så verkar de resonera olika i olika landsting men här baseras beslutet på om man har några besvär idag efter bristningen. Jag blev sydd väldigt bra efteråt och är glad för att det gått så bra som det gjort, jämfört med många andra som man läser om och lider med här.

Det enda jag eg. har bekymmer med är "soiling" och detta var enl läkaren skäl nog för snitt, eftersom att de aldrig kan garantera att skadan läker lika bra igen nästa gång och det kan i värsta fall aldrig gå att åtgärda till 100%. Därför måste man själv ta beslutet. Har annars tidigare vid Gyn-besök fått höra att det läkt fint. Ingen ytterligare undersökning behövdes inför snittbeslutet.

Valde ju som jag skrivit om tidigare snitt andra gången efter mycket velande fram och tillbaka och är jättenöjd nu med beslutet, något som såklart är enkelt att säga med facit i hand..

• april79
    sopeno skrev 2012-01-11 23:34:38 följande:
    halloj! Någon som har koll på om det finns bilbanor typ flexi tracks på gekås??
    Inte flexi trax men det finns precis likadan typ av bilbana i annat märke!
  • april79
    Ostbulle skrev 2012-01-16 01:38:56 följande:
    Någon som köpt baby vakt där? I såfall vilket märke och model? Vad kosta den?
    Finns flera olika märken och modeller! Allt från 200-300 kr och uppåt
  • april79
    MissR skrev 2012-01-16 11:28:43 följande:
    Någon som har prisuppgifter på möbler och andra tillbehör till dockskåp Lundby?
    Det enda jag minns är "familjen" (två vuxna och två barn), den kostar 100 kr. Men det är generellt mycket biligare än i "vanliga" affärer. 
  • april79
    Kaisa Kavat skrev 2012-01-26 17:46:04 följande:
    Nån som vet om de säljer Iphone tillbehör, skal o så? Finns det något fint o är det prisvärt?
    Kaisa
    Finns massor och det är absolut prisvärt
  • april79
    Norrskog skrev 2012-02-18 10:34:09 följande:
    Halloj!
    Har det kommit in några trevliga o bra skalkläder (byxa+jacka eller overaller) inför våren? Tänker främst på Pick a boo-dressarna som brukar vara jättebra. 
    Tittade som hastigast idag och såg i vart fall jättefina skaloveraller! 
  • april79

Galet mycket folk idag! Lika bra att ni som ska dit är inställda på det...:) men ingen kö in på förmiddagen iaf. Dock lång kö till utgångskassorna vid 16-tiden. Bra att äta lunch innan 12 för mindre folk i restaurangen då! Vid 12.30 jättelång kö.

• april79

Dock har det ju regnat mycket idag, verkar bli uppehåll imorgon så kanske det kan vara en fördel

Svar på tråden Gekås vol 14