Gekås vol 14
Pris?
Är det bra kvalité?
Någon som har bild?
finns det sparkcyklar på gekås??
Angående snitt eller ej så verkar de resonera olika i olika landsting men här baseras beslutet på om man har några besvär idag efter bristningen. Jag blev sydd väldigt bra efteråt och är glad för att det gått så bra som det gjort, jämfört med många andra som man läser om och lider med här.
Det enda jag eg. har bekymmer med är "soiling" och detta var enl läkaren skäl nog för snitt, eftersom att de aldrig kan garantera att skadan läker lika bra igen nästa gång och det kan i värsta fall aldrig gå att åtgärda till 100%. Därför måste man själv ta beslutet. Har annars tidigare vid Gyn-besök fått höra att det läkt fint. Ingen ytterligare undersökning behövdes inför snittbeslutet.
Valde ju som jag skrivit om tidigare snitt andra gången efter mycket velande fram och tillbaka och är jättenöjd nu med beslutet, något som såklart är enkelt att säga med facit i hand..
Var där igår och det var lugnt! Imorgon lär det vara ännu lugnare :)
Galet mycket folk idag! Lika bra att ni som ska dit är inställda på det...:) men ingen kö in på förmiddagen iaf. Dock lång kö till utgångskassorna vid 16-tiden. Bra att äta lunch innan 12 för mindre folk i restaurangen då! Vid 12.30 jättelång kö.
Dock har det ju regnat mycket idag, verkar bli uppehåll imorgon så kanske det kan vara en fördel
Köpte Frost sängkläder, tror det var 175kr!
I övrigt är Frostgubbar helt slutsålt (iaf när vi var där för två veckor sen)
Ja Lundby finns det massor av och till mycket bättre pris!
Tibell, januari är lågsäsong på gekås, lugnaste tiden på hela året!