• Smultronhjärta
    vackrastarflow skrev 2010-10-16 20:28:31 följande:
    Det avgör det! Jag dumpar halvdag på Gekås på lördag (går eventuellt in en snabbis en timme innan de stänger) och åker dit vid öppningsdags på söndagen istället.
    Rekommenderar dig att absolut att hänga på låset oavsett dag..Idag var det kö så gott som till stängning och vid 17.15 var det minst en timmes kö utTyst
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    vackrastarflow skrev 2010-10-16 21:02:19 följande:
    ok, då skrev de fel på hemsidan då det stod att det inte var nån kö en timme innan stängning.

men jag tar söndag istället
    Ja nu stod jag mitt ibland allt folk vid den tiden men det var k a o s ändå tills jag lämnade bygget
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-10-17 07:26:48 följande:
    blir lit enervig när jag hör om köerna som varit, ska dit nu på måndag eftermiddag... vad tror ni, kommer det vara kaos då med?? KÄnne som att jag hellre skiter i det isåfall....
    Måndag eftermiddag är bättre,iaf efter att bussarna har åkt hem
  • Smultronhjärta
    Majlo skrev 2010-10-17 09:24:58 följande:
    Hej
    Va på Gekås igår och stod i kö i ca 1 1/2 timma, va inne vid 14.30 tiden.
    Maaasssssaa folk där inne. Rätt jobbigt tyckte jag... kommer aldrig att åka dit en fre,lör,sön igen vid denna tiden eller närmare jul
    Sen va det minst 1timme i kassakö, men vi hade sån jäkla tur för helt plötsligt kom en personal och sa
    -ni ser inte ut att vilja köa här?
    Ööö nä verkligen inte...
    Så vi fick följa med henne till personalkassan och betala där och sedan ut på personalutgång, sååååå jäkla gött
    Vi va utanför dörrarna 17.05 det hade vi INTE varit annars
    Undrar om det inte var er som jag åkte hiss med?Drömmer
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-10-17 10:29:54 följande:
    vi åker från jobbet vid 14-14.30 ca har vi sagt, så är väl nere kring 16 kanske.,..vi får hålla tummarna att det är ok då.
    Då blir det nog bra Synd att vi inte hinner hälsas,jag slutar 16
  • Smultronhjärta
    sassus skrev 2010-10-17 10:38:11 följande:
    Lika mycket kaos båda lördagarna tror du?
    Japp- så åk och var mentalt inställd på mycket folk så känns det nog ok ändå Rekommenderar dig dock att vara där till öppning så hinner du med en hel del innan det slår till..

Igår blev det kö vid 9.15
  • Smultronhjärta
    Pfyrix skrev 2010-10-17 20:34:00 följande:
    Vi var där igår.
    Landade i kön kl 12.. kom in i varuhuset efter kl 14... :P
    Shoppade och stod sedan i 1h20 min kassa kö innan vi kom ut ur affären.. Varenda kassa hela vägen var knökfull den tiden ( stod vi handdukarna )... gick inte att shoppa mera för köerna satte stopp för att ens kunna röra sig. :P

Vinterkläderna till herr och vinterjackor till flickor fick klart underkänt av oss.. Herrjackorna var urkass kvalite verkligen, trassiga sömmar, hål osv. (dom lite mer vinteraktiga)...
    Annars så var det väl väldans urplockat.

Är det bara jag, eller kändes det som det mesta var rörig planerat? Tyckte flick-kläderna var spridda kors och tvärs och ingen direkt ordning i storlekar eller liknad
    Att det var urplockat beror ju delvis på att det shoppas mer än vad de som arbetar hinner fylla på-det är ju lika trångt oss att komma fram med vagnar/pallar som det är för alla shoppareDrömmer
  • Smultronhjärta
    Pfyrix skrev 2010-10-17 21:16:20 följande:
    jo självklart, men på leksaksavdelningen gick det ju att komma fram.. .. :) Men så värst många personal såg man inte. :) Och få svaret att det finns på lager och kommer förmodligen upp i morgon underlättar ju inte shoppingen..*fnissar*
    Fast vi klarade oss ändå, någon som ångrade sig och ställde tillbaka sin kartong efter en stund. *lol*
    Fast att man ska ställa kundvagnarna bland leksakerna för att åka upp på 3e våningen är väl inte det smartaste eftersom leksakerna är så välbesökta..? :)

Men nästa gång så åker vi en måndag förmiddag..*lol*
    Shoppingen inne i varuhuset gick bra tills det bildas kassaköer.. folk  är ju lite korkade å tror att man ska sno deras plats fast man inte har några varor och pekar på hyllan vid dom...
    Men var det alltså fullt på andra våning? Där är ju ett helt plan med enbart kundvagnsparkeringFörvånad
  • Smultronhjärta
    myran82 skrev 2010-10-19 19:36:24 följande:
    Någon som vet om de har baby björn haklapp? En sån i hårdplast.

Ska till gekås i nästa vecka men om det troligvis inte finns kan jag lika gärna köpa de i babyaffären här.
    Gekås säljer inte Babybjörn
Svar på tråden Gekås vol 14