• Mamma Tes

Gekås vol 14

TessaG: Jag tyckte det fanns massor med kläder i dom storlekarna.

• Mamma Tes

zenze: Nej, dom har inga babybjörn pottor alls. Ja faktiskt inget ur deras sortiment.

• Mamma Tes

nenne29: Kläder till Rubens barn finns inte. Är väl isf. om du provar om andra dockkläder passar.

• Mamma Tes

Åh vad trött jag blir!! Gekås har verkligen SUPERfina bäddset till spjälsäng men tänk på att örngotten då inte passar till andra kuddar än deras egna. Irriterande! Och deras egna kudde suger, blir alldeles bollig och ojämn på en gång och går inte till sig i tvätten

• Mamma Tes

Vilken tid är bäst att komma till gekås nu? Ska åka imorgon. Har det varit mycket folk i veckan?

• Mamma Tes

Det blev så vi kom vid 10 idag. Då var det lungt och skönt i varuhuset. Vid 12-13 rushade det på med folk men var aldrig jättetrångt.

• Mamma Tes

Känner inte heller igen att maten skulle vara dålig. De två senaste gångerna jag har varit där har jag ätit kycklingspett med mangosås och det har varit supergott! Sambo åt kotlett med pommes och Bea och den var också saftig och god. Nu har vi inte provat köttbullarna men det vi provat har varit MYCKET bättre än Ikeas mat!

• Mamma Tes

CornyElli: Brukar vara dåligt med gravidbyxor och gravidtightsen/leggings som dom har dom gick sönder i grenen efter en dags användning.

• Mamma Tes

Jessica1979: Babysitter med lekbåge finns men inte badkarsskötbord. Babywatch finns också men endast philips tror jag.

• Mamma Tes

Fannsan: Dom har inga med både cd och kasett. Har själv sökt efter det nyligen. Köpte på elgiganten istället för 399.

Svar på tråden Gekås vol 14