• KattenJanson

Gekås vol 14

Hmm...man kanske skulle ta med en heliumballong och sätta på vagnen?

• KattenJanson
    Mia386 skrev 2011-11-07 15:16:27 följande:
    Det stod 2999kr bland kommentarerna. 

Någon som vet när bussarna anländer på morgonen?  
    Jag vet såklart inte när alla bussar är där men jag åker buss och vi brukar vara där vid 10-tiden.
  • KattenJanson
    Sandtrollet skrev 2012-09-20 19:03:40 följande:

Tyvärr inte :(
    Vad synd! Tack för svar iaf!

Fyrflyz då - finns det då?
  • KattenJanson

Ifall inte alla har möjlighet att åka till ullared så såg jag att lekmer.se har rabatt på en del lego, bla lego city. Vet dock inte om det är jättebra priser för jag har inte koll på vad det kostar i Ullared.

• KattenJanson
    Pic skrev 2012-10-07 16:30:17 följande:
    Är det nån som har koll på om det varit köer in i varuhuset o även långa kassaköer de senaste helgerna?! Funderar på att åka på sönd. om en vecka men är inte så sugen på att köa massor.
    ett par kompisar var i lördags. De köade i tre timmar!!! Jag var torsdag  och fredag och hade max två vagnar framför mig. Mellan 5-10 minuters kö
  • KattenJanson
    Mrs B skrev 2012-10-10 11:12:56 följande:
    Kikade ibland på Gekåsbloggen och redan i augusti började de lägga upp bilder på julpynt. Är det någon som varit där i dagarna som vet om det finns fortfarande?
    Jag är främst intresserad av adventsljusstakar, kan man förvänta sig att de har det i sortimentet om 2-3 veckor tro?
    Någon som noterat pris på dessa?

Någon som har någon uppfattning om huruvida det blir folkstormning på Gekås under höstlovet? (1/11)

Och till sist, någon som vet priset på Tiga snowracer som de också hade i bloggen för ett tag sedan?

Tack på förhand!
    snowracern kostade 469 vill jag minnas

• KattenJanson

Playmobilväska! Jag såg dem när jag var där för två veckor sedan och nu står de på tjejens önskelista. Tänkte höra om någon vet vad de kostar. Ska skicka med en beställning.
    PLAYMOBIL prinsess-set (5892)

• KattenJanson
    Stina0 skrev 2012-10-16 20:52:57 följande:
    Playmobilväskorna kostar 99 kr. Fanns 3-4 olika. Sen fanns bl.a. Skeppet för 599. Sen fanns lite mindre förpackningar och några mellan. Nått större hus såg jag oxå. Hoppas det hjälper ;)
    Wohoo!!! tack så mycket!
  • KattenJanson

Puh...nu kan jag sätta en stor fet PUNKT för allt vad som heter julklappar. Jag hittade ALLT jag skulle ha igår och är så nöjd. Var i oktober och köpte en del men fick chansen att åka igår igen och det gjorde jag och köpte det jag ångrade att jag inte köpte första turen. Jag har lagt upp en bild i bildtråden...

• KattenJanson
    partouze skrev 2012-11-25 15:21:24 följande:
    Har dom tassimo? Någon som vet va den kostar isf?
    Tassimo kostade 599 för den billigaste, den som Elgiganten sålde för 299 en dag i november...
  • KattenJanson

Har de fortfarande skidkläder, framför allt till herr tänker jag på. Någon som har koll på kvalite och priser iså fall. Eller är det bortplockat och ersatt med vårkläder redan?

• KattenJanson

Hjälp
    Igår var jag på gekås och hittade en leksaksbil som jag skulle köpt om den inte var slut. Den stod på ena gavlen vid raden där de radiostyrda bilarna stod. Den kostade 179 kr och det satt en liten skärm som gjorde reklam om bilen. Men jag minns inte vad den heter. Någon som kan hjälpa mig med det (trots mager information. )
    Bilen kunde köra emot saker välta och köra vidare. Däcken var typ inlineshjul men kanske ändå inte. Genomskinliga var de nog. På reklamen körde bilen på gräs bland annat.

• KattenJanson
    Dezzie79 skrev 2013-11-12 12:07:54 följande:
    Bilen du söker heter lunar car. Den finns inne nu:) har kort på den men kan inte lägga in här
    STORT tack för hjälpen!!!
Svar på tråden Gekås vol 14