• Snuttjulla

Gekås vol 14

Karl Fazer skrev 2010-04-15 00:14:47 följande:
    Idag har jag varit på gekås, äntligen! Fast nu är det ju efter midnatt, så det var igår Ingen kö, var där vi niotiden, inte jättemycket folk inne heller. Speciellt på eftermiddagen, då var det nästan folktomt Lägger upp lite bilder i bloggen i morgon (idag!)
    såg på din blogg att du också upplevt leksaksavdelningen som mindre, usch. Hittade inte alls så mycket som jag trott där. (visserligen var jag nere till jul sist och så har de väl maxat med leksaker, nu är det säkert kläder som säljer mest!) Ska bli kul att se bilder!
  • Snuttjulla
    Jenny 28 skrev 2010-04-15 09:56:20 följande:
    Tack GuteCarra!Ingen annan som vet mer om overallen/ settet finns även i "killfärgerna"?
    overallerna var slut ifredags, i killfärger iaf. då fanns det tvådelade seten i grönt och turkost, ganska mycket fanns det, men sånt kan ju visserligen ändras snabbt!
  • Snuttjulla
    Mamma Tes skrev 2010-04-20 09:51:43 följande:
    Gud vad det är tråkigt att se att det är så många som lägger ut massor och åter MASSOR med varor från ullared på tradera till överpriser
    Ja, det är så tråkigt. När man varit där nere, på ullared, så kan man ibland urskilja de som åker dit för att köpa och sälja vidare. (jag menar, vad ska en "normal" människa göra med typ 150 par exakt likadana strumpbyxor, i ungefär samma storlek... nä fy...
    tycker det är helt sjukt, när de sätter ut begagnade kläder för högre pris än vad de själva betalt för det nytt...
  • Snuttjulla
    Pikku85 skrev 2010-04-29 22:09:08 följande:
    är det nån som vet vad dom har för utbud av vagnar på ullared och om det är något att ha?
    oh, ja, jag har köpt en där, och har faktiskt sett en EXAKT likadan i en bebybutik här i närheten, med med ett påslag på över 2000 kr, och jag är 100 % säker på att det är samma vagn som jag har köpt. hursomhelst, jag är riktigt nöjd. Min kompis har en tretunia, och hon sa att hon hellre haft min, då den verkade bra mycket smidigare, och finare. Det enda negativa jag kan komma på med min vagn är att shoppingvagnen därunder blir åt "fel" håll när jag har barnet mot mig, och att den är svart då, (som jag ändå ville att vagnen jag letat efter skulle vara) Svart blir så lätt solblekt, och så syns fläckar kanske lite lättare. Men för de pengarna jag betalade så är jag mer än nöjd... :)
  • Snuttjulla
    Snuttjulla skrev 2010-04-29 22:19:02 följande:
    oh, ja, jag har köpt en där, och har faktiskt sett en EXAKT likadan i en bebybutik här i närheten, med med ett påslag på över 2000 kr, och jag är 100 % säker på att det är samma vagn som jag har köpt. hursomhelst, jag är riktigt nöjd. Min kompis har en tretunia, och hon sa att hon hellre haft min, då den verkade bra mycket smidigare, och finare. Det enda negativa jag kan komma på med min vagn är att shoppingvagnen därunder blir åt "fel" håll när jag har barnet mot mig, och att den är svart då, (som jag ändå ville att vagnen jag letat efter skulle vara) Svart blir så lätt solblekt, och så syns fläckar kanske lite lättare. Men för de pengarna jag betalade så är jag mer än nöjd... :)
    SKa tillägga:
    Lilla bebis älskar sin vagn, den är liten, smidig, enkel att fälla ihop, jag tycker den är väldigt fin, och den är stabil. den är dock inte så jättelätt, tror den väger 16 el 18 kg, men den är lättare än den emmaljunga jag haft till äldre barnen. Viktigt var också för mig att kunna fästa ståbräda på, jag har inte hittat många nya vagnar som man kunde det... hör av dig om du vill se bild...
  • Snuttjulla
    Pikku85 skrev 2010-04-30 09:10:01 följande:
    ahh okej:)jag är ute efter en 3-hjuling så får väl se vad som finns när jag kommer dit..vad är det för märke på din vagn?
    Har för mig att det inte fanns trehjulig när vi var där. fanns två "stora" vagnar, en med vanliga hjul, och en med 2 små, framtill.
    Märke vet jag inte, såvitt jag vet är den märkeslös! :)
  • Snuttjulla
    Snuttjulla skrev 2010-04-30 21:59:15 följande:
    Har för mig att det inte fanns trehjulig när vi var där. fanns två "stora" vagnar, en med vanliga hjul, och en med 2 små, framtill. Märke vet jag inte, såvitt jag vet är den märkeslös! :)
    och sen en sulky, och en paraply-vagn...
  • Snuttjulla

hm, det verkar inte gå att citera... Men hoppgungor finns, kommer tyvärr inte ihåg priset, men det var bra pris... (är inte allt det där..? )

• Snuttjulla
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-02 08:22:05 följande:
    Hoppgungor kostar 189kr har jag för mig!Och nej, allt är inte i bra pris där längre Hittade en fin kofta till dottern för 99kr, när jag sen hittade helt set med luvtröja tröja och byxor för 99kr insåg jag hur dyr koftan va^^Resesäng kostade 289kr i augusti, nu kostar den 329kr.. de smyghöjer hela tiden
    men en kofta är väl inte samma sak som luvtröja+byxor..
    När jag var nere sist såg jag ett luvtröjeset, med hallo kitty på för 99 (eller kanske 129) Jag köpte ändå en ensam luvtröja till henne, som var i lite bättre kvalite, för samma pris. Jättenöjd. Sen är väl 99 bra för en kofta?
  • Snuttjulla

nån som kan hjälpa mig med pris på hoppgungan som finns, sån som man sätter i taket och barnet sitter i en slags sele med en stor fjäder...!? finns den fortfarande i rött!?

Svar på tråden Gekås vol 14